آمدن ماتزاری به پرسپولیس اشتباه است | بیرانوند را بزرگش کردند | از پنج بازی آخر بازیکن ناراضی، مشخص بود رفتنی است

پیشکسوت سرخ ها گفت: پنج بازی آخر نیم فصل دوم با نیم فصل اول مهدی ترابی را نگاه کنید که از لحاظ فنی چقدر تغییر کرده و مشخص بود که می‌خواهد برود.

به گزارش روبرونیوز ضیاء عربشاهی  در خصوص جدایی یک طرفه علیرضا بیرانوند از پرسپولیس اظهار داشت: متاسفانه ۴ سالی است که فوتبال ما دگرگون شده و برای من جای تعجب دارد که بازیکنان قرارداد نجومی دارند. هیچ وقت نمی‌گویم بازیکن پول نگیرد ولی به ازای آن پولی که از باشگاه دریافت می‌کند باید از لحاظ فنی هم خوب باشد.

وی تصریح کرد: بیرانوند مدیون پرسپولیس است چرا که در این تیم به شهرت رسید و همین هواداران او را بزرگ کردند. وقتی که در نفت تهران بود، کسی او را نمی‌شناخت ولی ای کاش بازیکنان جنبه داشته باشد و گذشه خود را فراموش نکند.

عربشاهی افزود: ۵ بازی آخر نیم فصل دوم با نیم فصل اول مهدی ترابی را نگاه کنید که از لحاظ فنی چقدر تغییر کرده و مشخص بود که می‌خواهد برود. پرسپولیس به بازیکن عزت و بزرگی می‌دهد ولی متاسفانه بازیکنان طور دیگری رفتار می‌کنند.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه تیم در کدام نقاط نیاز به جذب بازیکن دارد، گفت: در حال‌حاضر در خط حمله به ۲ بازیکن تمام کننده خوب نیاز داریم که مثل نیم فصل اول لیگ بیست‌وسوم استرس نداشته باشیم. خوشبختانه پرسپولیس خصوصی شده و باید مدیران به فکر بازیکنان درجه یک باشند نه اینکه بازیکنی به تیم بیاورند که پاس دادن هم بلد نیست.

عربشاهی همچنین درباره وضعیت نامشخص سرمربی پرسپولیس، یادآور شد: به نظر من ۳۵ مربی داخلی به صورت چرخشی در لیگ تیم‌داری می‌کنند و اینکه در چند روز اخیر بحث حضور والتر ماتزاری ایتالیایی داغ است به طور قطع اشتباه بوده چرا که او تا با بازیکنان و فوتبال ما آشنا شود، زمان زیادی صرف خواهد شد و شک نکنید هواداران هم در هر بازی توقع کسب سه امتیاز دارند.

وی در خصوص شرایط پرسپولیس برای حضور در لیگ نخبگان آسیا، اظهار کرد: برای حضور در آسیا باید در فصل نقل‌وانتقالات بازیکن خوب جذب کنیم که دست سرمربی باز باشد. در حال‌حاضر همه شاهد هستیم که تیم‌های عربی باز هم به دنبال ستارگان هستند که به لیگ کشور خودشان بیاورند. تنها شانس پرسپولیس در لیگ نخبگان حضور بازیکنان باکیفیت در تیم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *