پرسپولیس به من پیشنهاد داد | استقلال تماس نگرفت و با این تیم مذاکره کردم

مدافع تیم گل‌گهر که از این تیم جدا شده است، می‌گوید در حال مذاکره با تیم‌های مطرح لیگ برتر و سرخابی‌هاست.

به گزارش روبرونیوز مهدی تیکدری، مدافع چپ گل‌گهر یکی از گزینه‌های خبرساز نقل‌وانتقالات فصل گذشته فوتبال ایران بود که پیشنهادهای خوبی از تیم‌های پایتخت به دستش رسید اما به دلیل قراردادی که با گل‌گهر داشت، به همکاری با این تیم ادامه داد. به نظر می‌رسد این فصل هم او باز هم در صدر اخبار نقل‌وانتقالات باشد. قرارداد تیکدری بعد از ۳فصل با گل‌گهر به پایان رسیده و مدافع ۲۷ساله کرمانی این فرصت را پیدا کرده که مسیر فوتبالی‌اش را تغییر بدهد. شاید این بار او به پایتخت بیاید و قرمزپوش شد. تیکدری در مورد فصل گذشته و اخبارهایی که این روزها از او منتشر می‌شود، با همشهری صحبت کرده است.

*فصل پر فراز و نشیبی را با گل‌گهر پشت سر گذاشتی. تا هفته بیست‌وهفتم در ترکیب اصلی قرار داشتی اما به یکباره نیمکت‌نشین شدی. به هدفی که می‌خواستی رسیدی؟

اول فصل مصدومیتی از قبل داشتم که کمی من را اذیت کرد. نیمکت‌نشینی من هم از لحاظ فنی هم در هر صورت سلیقه کادر فنی بود.

*جام‌حذفی شانس قهرمانی داشتید اما کار مقابل سپاهان پیچیده شد.

خیلی خوب بازی کردیم و فکر می‌کنم اگر توپ سعید در دقیقه۳۵ گل شده بود، می‌توانستیم به فینال برسیم.

*فصل پیش از تیم‌های بزرگی پیشنهاد داشتی. حالا که قراردادت با گل‌گهر تمام شده آیا با این تیم تمدید می‌کنی یا تصمیم دیگری داری؟

فصل گذشته از تیم‌های پرسپولیس، استقلال و تراکتور پیشنهاد داشتم اما چون قرارداد داشتم نمی‌تواستم از گل‌گهر جدا شوم اما الان بازیکن آزاد هستم و باعث افتخارم است که در این تیم‌ها بازی کنم. هدفم این است که به تیم ملی برسم و باید خیلی تلاش کنم.

*امید داری که به تیم ملی برسی؟

با پانزده، شانزده مربی کار کرده‌ام. با آقای دنیزلی، ساکت الهامی، قلعه‌نویی، رسول خطیبی، سعید الهویی همکاری داشتم و آشنایی خوبی از بازی من دارند اما باید عملکرد خوبی داشته باشم تا به تیم ملی برسم.

*از کدام تیم‌ها پیشنهاد داری؟

با پرسپولیس در حال مذاکره هستم اما چون این تیم سرمربی ندارد فعلا چیزی مشخص نیست.

*از استقلال پیشنهاد نداشتی؟

فصل گذشته آقای نکونام به من لطف داشت و از استقلال پیشنهاد داشتم و قرار بود به تهران بیایم و به اردوی این تیم اضافه شوم اما توافق انجام نشد. در این فصل هم بلافاصله بعد از پایان لیگ از استقلال با من تماس گرفتند و گفتم که بعد از جام‌حذفی مذاکره می‌کنم ولی بعد از پایان مسابقات دیگر تماسی از این تیم نداشتم.

*پیشنهاد دیگری هم داری؟

از تراکتور هم پیشنهاد دارم اما فعلا تکلیف این تیم هم مشخص نیست.

*خودت دوست داری در کدام تیم بازی کنی؟

به خاطر شرایط سنی که دارم دنبال این هستم که بهترین تصمیم را بگیرم و فرقی نمی‌کند کدام تیم بازی کنم. هر تیمی بروم می‌خواهم برای تیم مثمرثمر باشم.

*گل گهر پیشنهادی برای تمدید نداد؟

تمایلی برای تمدید ندیدم و من هم تصمیم گرفتم از گل‌گهر خداحافظی کنم. همین جا از مجموعه گل گهر تشکر می‌کنم و امیدوارم در ادامه مسیر موفق باشند. باشگاه با امکاناتی است و من سال‌های خوبی به همراه گل گهر داشتم.

*پرسپولیس قهرمان لیگ شد. آیا قهرمانی حق پرسپولیس بود؟

پرسپولیس در این چند سال نشان داده که چه تیمی است. از همان زمان که با ۱۱بازیکن به فینال آسیا رسیدند، شخصیت خود را نشان دادند و در این فصل هم فکر می‌کنم قهرمانی در دستان استقلال بود اما در بازی نساجی آن را از دست دادند و با اینکه تیم لایقی بودند و اتفاقات حاشیه‌های که بین مدیریت و کادر فنی در ناکامی استقلال تاثیرگذار بود.

منبع: همشهری‌آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *