یحیی در آستانه بازگشت به لیگ برتر | پیشنهاد جدید به گل‌محمدی رسید

سرمربی سابق پرسپولیس گویا دیگر مشکلی برای بازگشت به لیگ برتر ندارد.

به گزارش روبرونیوز  فولاد در لیگ بیست‌وسوم شرایط عجیبی را پشت سر گذاشت و از شانس‌های سقوط به دسته پایین‌تر محسوب می‌شد اما درنهایت این اتفاق رخ نداد و فولاد با عبدالله ویسی در لیگ برتر باقی ماند. پس از مسجل‌شدن بقای فولاد خوزستان در لیگ برتر، زمزمه‌هایی درباره احتمال تغییر و تحولات در کادرفنی به میان آمد و آنچه به نظر می‌رسد اینکه عبدالله ویسی فصل آینده در تیم فولاد خوزستان نخواهد بود و مدیران باشگاه اهوازی به دنبال انتخاب جایگزینی مناسب برای ویسی هستند تا فولاد در فصل آینده بتواند به کورس مدعیان برگردد.

البته در قرارداد ویسی بند تمدید وجود دارد و در صورت رضایت باشگاه این قراداد تمدید می‌شود اما طبق شنیده‌ها مدیریت فولاد به دنبال سرمربی جدید برای این تیم است. در این بین از یحیی گل‌محمدی به عنوان اصلی‌ترین گزینه جانشینی ویسی یاد می‌شود.

یحیی گل‌محمدی حالا دیگر مشکلی برای فعالیت در لیگ برتر فوتبال ایران ندارد و مجوز او صادر شده است. یحیی اولین و جدی‌ترین گزینه فولاد برای هدایت این تیم به شمار می‌آید و مذاکرات روند مثبتی داشته است. اگر اتفاق عجیبی رخ ندهد، احتمالا یحیی گل‌محمدی سرمربی فصل آینده فولاد خواهد بود. تراکتور هم به یحیی گل‌محمدی پیشنهاد همکاری داده بود اما یحیی دست رد به سینه نصیرزاده و زنوزی زده و حمید مطهری به عنوان سرمربی تراکتور به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *