با احترام به علی دایی و هاشمیان، بزرگترین انتقال تاریخ ایران در راه است | آنها کاری از پیش نبردند

خبرنگار ایتالیایی به انتقال مهدی طارمی به اینترمیلان واکنش جالبی نشان داد.

به گزارش روبرو نیوز نیما تولابی حبرنگار ایتالیایی در گفت‌وگویی تصویری با برنامه فوتبال 120 درخصوص انتقال مهدی طارمی به اینترمیلان گفت: با احترام به علی دایی و وحید هاشمیان و لژیونر‌های سابق ایران به نظر من انتقال طارمی به اینتر بزرگ‌ترین انتقال در سطح باشگاهی یک بازیکن ایرانی در تاریخ فوتبال ایران خواهد بود به این دلیل که این بازیکنان پیشینه فوق‌العاده‌ای داشتند اما نتوانستند آن کاری را که باید در بایرن مونیخ انجام دهند. اینتر هم سطحی مثل بایرن مونیخ دارد و می‌تواند در چمپیونزلیگ و جام باشگاه‌‌های اروپا شرکت کند.

خبرنگار ایتالیایی در مورد اینکه طارمی باوجود مهاجم‌هایی چون مارتینز و تورام چقدر شانس بازی در ترکیب اینتر را دارد افزود: جلوتر از طارمی بازیکنانی مثل مارتینز و تورام را داریم. مارتینز و تورام بازیکنانی هستند که در فینال جام جهانی بازی کردند و تجربیات لازم را دارند اما با درنظر گرفتن تعداد بازی‌های که اینتر فصل بعد دارد و باتوجه به اینکه فرمت لیگ قهرمانان اورپا عوض شده تیم اینتر حداقل 50 تا 55 بازی دارد و طارمی این شانس را دارد که حتما بازی کند.

تولابی ادامه داد: سیمئونه اینزاگی نشان داده که بصورت چرخشی از بازیکنان استفاده می‌کند و بخاطر بازی‌های زیادی که پیش رو دارند حتما باید همین شیوه را دنبال کند.

حبرنگار ایتالیایی درباره چهره شدن مهدی طارمی گفت: طارمی در پورتو خودش را تکمیل کرد و زیر نظر کنسیسائو موفق شد به بالا کشیده شد تا به عنوان یک بازیکن نوک و تما‌م‌کننده در این تیم بازی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *