وعده بزرگ؛ این 4 بازیکن پرسپولیس را در تابستان می خریم

تراکتور مذاکراتش را با این بازیکنان آغاز کرده و پیشنهادات خوبی هم ارائه داده اما توافقی بین‌شان حاصل نشده است.

به گزارش روبرو نیوز تراکتوری‌ها در مذاکرات خود به یحیی قول جذب چند بازیکن شاخص لیگ را داده‌اند. نفراتی که برخی از آنها در پرسپولیس هستند و به‌زودی قراردادشان با این باشگاه به پایان می‌رسد. همان‌طور که قبلا هم در خبرها داشتیم تراکتور به دنبال جذب علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر است. در این میان فقط بیرانوند تحت قرارداد باشگاه پرسپولیس است و تنها راه جدایی‌اش فسخ قرارداد یک‌طرفه در صورت عدم دریافت مطالباتش است.

تراکتور مذاکراتش را با این بازیکنان آغاز کرده و پیشنهادات خوبی هم ارائه داده اما توافقی بین‌شان حاصل نشده است. با حضور یحیی در تبریز طبیعتا این مساله در حضور بازیکنان نامبرده در تراکتور تاثیر مثبت خواهد داشت و این زنگ خطری برای باشگاه پرسپولیس است. باشگاهی که مدیریت آن همچنان تاکید دارد در تابستان مذاکره کردن برای تمدید قرارداد با بازیکنان آزادش، بهترین تصمیم است. در کل مالک باشگاه تراکتور وعده جذب ستاره‌ها را به یحیی داده و به نوعی خیال او را از نظر مالی راحت کرده است.

0 پاسخ

  1. کل لیگ ایران روی کاکل پرسپولیس میچرخه و هر تیمی میخواد شاخص بشه میره دنبال پرسپولیس حتی کشورهای عربی هم هر فصل شاخصها را میقاپن. اینجا بازیکن معمولی یا استار میاد و سوپر استار میره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *