۵۵‌ساله‌هایی که پیر نمی‌شوند | راز جوانی و زیبایی ستاره‌های موسیقی و سینما + تصاویر

در دنیای امروز، ستاره‌های ۵۵ ساله نه‌تنها سن‌وسال را به چالش کشیده‌اند، که الگوی جدیدی از میان‌سالی زنانه ترسیم کرده‌اند، الگویی که زیبایی و قدرت را با هم ترکیب می‌کند. این زنان با دستاوردهای چشمگیرشان نشان داده‌اند که زمان بازنشستگی با آن‌ها فاصله بسیار دارد.

کد مطلب: ۲۸۳۰۰
لینک کوتاه کپی شد
۵۵‌ساله‌هایی که پیر نمی‌شوند | راز جوانی و زیبایی ستاره‌های موسیقی و سینما + تصاویر

به گزارش روبرونیوز، براساس شاخص‌های آماری، عمر بیشتر ساکنان جهان در آغاز قرن بیستم به فوت کردن شمع تولد ۵۵ سالگی نمی‌رسید، درحالی‌که با میانگین فعلی عمر بشر، ۷۳٫۴ سال (تا قبل از همه‌گیری کرونا)، گذر از  این سن آن‌قدرها هم به پایان راه شبیه نیست، حتی برای بسیاری اوج شکوفایی حرفه‌ای و شخصی است.

جنیفر لوپز (Jennifer Lopez)

تاریخ تولد: ۲۴ ژوئیه ۱۹۶۹ (۲۴ تیر ۱۳۴۸)

جنیفر لوپزجنیفر لوپز، خواننده، بازیگر و تهیه‌کننده مشهور آمریکایی، در ۵۵ سالگی همچنان یکی از چهره‌های برجسته دنیای موسیقی و سینماست. او با فروش میلیون‌ها نسخه از آلبوم‌هایش و با بازی در فیلم‌های موفق توانسته است جوایز متعددی کسب کند. جنیفر لوپز، نماد زیبایی و قدرت، الهام‌بخش بسیاری از زنان در سراسر جهان است.

جنیفر آنیستون (Jennifer Aniston)

تاریخ تولد: ۱۱ فوریه ۱۹۶۹ (۲۲ بهمن ۱۳۴۸)

جنیفر آنیستونجنیفر آنیستون، بازیگر معروف آمریکایی، بیشتر به خاطر نقش ریچل در سریال پرطرفدار «دوستان» شناخته می‌شود. او در ۵۵ سالگی همچنان به فعالیت‌ حرفه‌ای‌اش در سینما و تلویزیون ادامه می‌دهد و برنده جوایز متعددی ازجمله جایزه امی و گلدن گلوب شده است. او نیز با حفظ تناسب اندام و زیبایی‌اش، الهام‌بخش بسیاری از زنان بوده است.

کیت بلانشت (Cate Blanchett)

تاریخ تولد: ۱۴ مه ۱۹۶۹ (۱۵ اردیبهشت ۱۳۴۸)

کیت بلانشیتکیت بلانشت، بازیگر استرالیایی و برنده جایزه اسکار، در ۵۵ سالگی همچنان یکی از برجسته‌ترین بازیگران هالیوود است. او با ایفای نقش‌های متعدد و چالش‌برانگیز در فیلم‌هایی مانند «جاسمین آبی» و «الیزابت» توانسته است جایگاهش را در صنعت سینما حفظ کند و الگوی قدرتمندی برای زنان معرفی شود.

ماریا کری (Mariah Carey)

تاریخ تولد: ۲۷ مارس ۱۹۶۹ (۷ فروردین ۱۳۴۸)

ماریا کریماریا کری، خواننده و ترانه‌سرای مشهور آمریکایی، که به‌دلیل صدای منحصربه‌فرد و ترانه‌های پرفروشش شناخته می‌شود، در ۵۵ سالگی همچنان در صحنه موسیقی فعال است. او با فروش میلیونی آلبوم‌هایش و با دریافت شش جایزه گرمی نشان داده است که توانایی و جذابیت هنری‌اش با گذر زمان کاهش نیافته است.

جیلیان اندرسون (Gillian Anderson)

تاریخ تولد: ۹ اوت ۱۹۶۸ (۱۷ مرداد ۱۳۴۷)

جیلیان اندرسونجیلیان اندرسون، بازیگر برجسته بریتانیایی-آمریکایی، بیشتر به خاطر نقش دانا اسکالی در سریال «پرونده‌های اکس» شناخته می‌شود. در ۵۵ سالگی همچنان در نقش‌های برجسته تلویزیونی و سینمایی ظاهر می‌شود. او با ایفای نقش مارگارت تاچر در سریال «تاج» برنده جایزه امی شد و نمونه‌ای از زیبایی و قدرت در میان‌سالی است.

کاترین زتا-جونز (Catherine Zeta-Jones)

تاریخ تولد:۲۵ سپتامبر ۱۹۶۹ (۸ مهر ۱۳۴۸)

کاترین زتا-جونزکاترین زتا-جونز، بازیگر ولزی، که به خاطر نقش‌هایش در فیلم‌هایی مانند «شیکاگو» و «ماجراهای زورو» شناخته می‌شود، در ۵۵ سالگی همچنان در صنعت سینما فعال است. او برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای فیلم «شیکاگو» شده است.

الن پومپئو (Ellen Pompeo)

تاریخ تولد: ۱۰ نوامبر ۱۹۶۹ (۲۰ آبان ۱۳۴۸)

الن پومپئو

الن پومپئو، بازیگر آمریکایی، که به‌خاطر نقش دکتر مردیت گری در سریال «آناتومی گری» مشهور است، در ۵۵ سالگی همچنان در این سریال موفق و پرطرفدار بازی می‌کند. او به خاطر نقش‌آفرینی‌اش در این سریال جوایز متعددی دریافت کرده است.

نائومی کمپبل (Naomi Campbell)

تاریخ تولد: ۲۲ مه ۱۹۷۰ (۳۱اردیبهشت ۱۳۵۰)

نائومی کمپبلنائومی کمپبل، مدل و بازیگر برجسته بریتانیایی، یکی از مشهورترین سوپرمدل‌های دهه ۱۹۹۰ میلادی است. او همچنان در ۵۵ سالگی در صنعت مد فعال است و یکی از چهره‌های برجسته این صنعت شناخته می‌شود.

این ستاره‌های ۵۵ ساله، با ترکیب زیبایی و قدرت، الگوی جدیدی از میان‌سالی را برای زنان ترسیم کرده‌اند. آن‌ها با دستاوردهای حرفه‌ای و حفظ تناسب‌اندام و جذابیتشان نشان داده‌اند که در هر سنی می‌شود به اوج رسید و همچنان الهام‌بخش و قدرتمند بود. این زنان نمونه‌هایی بارز از این‌اند که سن فقط یک عدد است و توانایی و جذابیت می‌توانند با گذر زمان افزایش یابند.

 

منبع : ایندیپندنت
نظرات

نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

پربازدیدترین
آخرین اخبار