بلوند طلایی؛ رنگ موی محبوب امسال که این سلبریتی‌ها آن را مد کردند

روبرونیوز: در اواخر دهه ۲۰۱۰ و اوایل دهه ۲۰۲۰ بلوند یخی بسیار محبوب بود اما مد سال ۲۰۲۴ بلوند طلایی است که به چهره گرما می‌بخشد و درخشش خاصی روی فرش قرمز دارد.

کد مطلب: ۳۱۶۷۳
لینک کوتاه کپی شد
بلوند طلایی؛ رنگ موی محبوب امسال که این سلبریتی‌ها آن را مد کردند
به گزارش روبرونیوز،

تغییر رنگ مو به بلوند معمولا اوایل تابستان انجام می‌شود، اما کندال جنر و ادیسون ری دو چهره‌ مشهوری‌اند که این قانون نانوشته را زیر پا گذاشته و در پاییز موهایشان را روشن کرده‌اند و در شب‌نشینی موزه آکادمی ۲۰۲۴ با موهای طلایی ظاهر شدند.

ادیسون ری در شب‌نشینی موزه آکادمی پیراهن آبی‌رنگ توری با دامن چندلایه دنباله‌داری از آلبرتا فرتی به تن داشت. او موهای بلوند عسلی گرم و براقش را به سبک هالیوودی قدیمی باز و موج‌دار رها کرده و آرایش و جواهراتش را ساده نگه داشته بود تا رنگ جدید موهایش بیشتر به چشم بیاید.

کندال جنر هم که اولین بار در هفته مد نیویورک رنگ موی جدیدش را به نمایش گذاشت، با لباس مخمل مشکی از اسکیاپارلی و مدل موی باب به سبک ستاره‌های دهه ۱۹۵۰ هالیوود روی فرش قرمز ظاهر شد.

او با موهای بلوند طلایی‌اش که به زیبایی با استایلش هماهنگ بود، توجهات را به خود جلب کرد. این تغییر رنگ مو نشان‌دهنده‌ی تمایل به تازگی و نوآوری در دنیای مد است، جایی که سلیقه‌ها و ترندها به سرعت تغییر می‌کنند.

بلوند طلایی به عنوان یک رنگ گرم و درخشان، نه تنها زیبایی طبیعی را افزایش می‌دهد بلکه حس شادی و انرژی را نیز منتقل می‌کند. این رنگ به راحتی با انواع استایل‌ها و لباس‌ها هماهنگ می‌شود و می‌تواند در هر فصلی جذاب باشد.

با توجه به روندهای جدید، به نظر می‌رسد که بلوند طلایی در سال ۲۰۲۴ به یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها برای تغییر رنگ مو تبدیل خواهد شد.

چهره‌های معروف مانند کندال جنر و ادیسون ری با انتخاب‌های جسورانه خود به دیگران الهام می‌دهند تا از قید و بندهای فصلی رها شوند و به دنبال تغییرات جدید بروند.

نظرات

نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

پربازدیدترین
آخرین اخبار