بی خیال برد خودم؛ شکست پرسپولیس را عشق است!

امثال کرمانشاهی سعی می‌کنند خودشان را در قاب محقر  جا بدهند و از اولتراهای تیم بزرگ تراکتور دلبری کنند.

به گزارش روبرو نیوز از قرار معلوم در فوتبال ایران هیچ مرزی برای شگفتی وجود ندارد. هر لحظه که فکر می‌کنی اینجا دیگر آخر خط است و از این عجیب‌تر نمی‌شود، یک نفر یک آس جدید رو می‌کند و همه معادلات را به هم می‌ریزد! از آن جمله است واکنش حیرت‌انگیزی که رضا کرمانشاهی به پیروزی تراکتور برابر ذوب‌آهن در جام حذفی نشان داد. داوری که تا همین چند سال پیش به طور مستمر در لیگ برتر قضاوت می‌کرده و حالا معاون باشگاه تبریزی شده، در کامنتی بحث‌برانگیز نوشت: «شیرین‌تر از این برد، باخت پرسپولیس بود.» آیا باور می‌کنید؟

کرمانشاهی کمتر از دو سال پیش بازنشسته شده و در کارنامه‌اش حتی قضاوت مسابقات مهمی همچون دربی تهران به چشم می‌خورد؛ آیا چنین اظهارنظر عجیبی، اصل بی‌طرفی او را در سال‌های گذشته زیر سوال نمی‌برد؟ یعنی فهمیدنش خیلی سخت است که انتشار چنین کامنتی، منجر به ایجاد شبهه می‌شود و این قاضی سابق را در مظان اتهام قرار می‌دهد؟ به فرض سلامت اخلاقی و حرفه‌ای کرمانشاهی، آیا این رویکرد و ادبیات تناسبی با حرفه پیشین او دارد؟ آیا تا به حال اسم کلماتی مثل کلاس و پرنسیپ به گوش‌ دوستان خورده است؟

به نظر می‌رسد موضوع فراتر از حب و بغض و تعصبات رنگی است. امثال کرمانشاهی سعی می‌کنند خودشان را در قاب محقر  جا بدهند و از اولتراهای تیم بزرگ تراکتور دلبری کنند؛ مجموعه‌ای که به جای باور کردن بزرگی و عظمت خودش، همچنان سعادت و خوشحالی را در تحقیر و تخریب رقبا می‌بیند. کرمانشاهی و دوستانش هم مستاجران چند روزه این تیم هستند که بعضا حاضرند برای خوشایند تی‌تی‌ها تن به هر کاری بدهند، بی‌آنکه اعتقاد چندانی به این داستان‌ها داشته باشند. اگر می‌خواهید بدانید چرا تراکتور زنوزی با وجود یک هواپیما اسکناس که طی این سال‌ها خرجش شده و ده‌ها مربی و بازیکن خارجی که در این تیم ردیف شده‌اند هنوز به اندازه کافی «بزرگ» نشده، یکی از دلایلش همین تفکر پیش پا افتاده و سطح پایین است؛ ذهنیتی که حتی در شب پیروزی انتقامی تراکتور برابر ذوب‌آهن هم می‌گوید: «بی‌خیال خودم؛ اتفاق مهم‌تر شکست آن تیم بزرگتر است!»

منبع ورزش- مدیا

27 پاسخ

  1. شما مگه وکیل وسیع پرسپولیسی شاید معاون یه باشگاه بتونه با باشگاه های رقیب کری بخونه ولی بی شک یه نشریه اینترنتی عمرا پذیرفته شده نیست از باشگاهی طرفداری کنه

    1. استاد وکیل وسیع اشتباه است درستش اینه
      «وکیل » و «وصی» وکیل نماینده قانونی ، وصی جانشین و نائب ، کمی در نگارش دقت کنیم این زبان مادری ، آبا و اجدادی ماست که هفت هزار سال قدمت دارد

  2. هزار بار گفتم کیسه کشه. کمیته زپرتی داوری می‌گفت داورها طرفدار تیمی نیستن. بفرمایید
    تمام سوت‌هاش جهت‌دار بود

  3. نظر من بعنوان یک تبریزی و هوادار تراکتور اینه که کارهای چیپ و کودکانه مثل پست معاون باشگاه تراکتور برای اینکه دو روز بیشتر در اونجا شاغل باشه! یکی از دلایل عدم توفيق باشگاه پرهوادار تراکتور در سال‌های اخیر این است که مدیران به جای برنامه‌ریزی به حاشیه می پردازند.
    البته با حضور احتمالی گل‌محمدی و مطهری در تراکتور امیدواریم در سال آینده موفقیت بیشتری بدست آورد

  4. چرا داورهای سابق باید پست مدیریتی بگیرن ،مگه اینا نباید ناظر بشن ،یه سمتی در راستای حرفه داوری _ چقد مضحک

  5. باید خجالت بکشه با این حرفی که زده این اوج بی شرمیست بدجور خودشو خراب کرد پست ومقام هیچگاه به کسی وفا نداره

  6. انسان باید آنقدر آسیب های اجتماعی دیده باشد تا چنین رذیله هایی در ذهن داشته و به زبان آورد
    تراکتور تیمی است که تبریزی ها دوستتش دارند و تیم ریشه دا است اما کمتر تنومندی او را دیده اند و شکوفه های زیادکرده باشد . با پوال زنوزی هرگز تراکتور نتوانست درکشور مطرح شود و امسال هم که از پرسپولیس بازیکن قرض گرفت .
    پرسپولیس ریشه درتاریخ ایران دارد افراد حقیر برای رساندن خودشان به پرسپولیس نمی توانند گردن پرسپولیس را بزنند کوتوله های حقیر همیشه کوتوله فکری باقی می مانند

  7. دیگه خودش معلوم شد تیم حکومتی کدوم تیمه بازم خداروشکر ما هستیم که امثال کیسه و شله زرد پراید سازان تا ابد بسوزن این خودش مایه افتخاره که امثال شما بدبختا رو همیشه آتیش میزنیم آقای کرمانشاهی هم آب رو بریزه همونجا که میسوزه😂😂

  8. استاد وکیل وسیع اشتباه است درستش اینه
    «وکیل » و «وصی» وکیل نماینده قانونی ، وصی جانشین و نائب ، کمی در نگارش دقت کنیم این زبان مادری ، آبا و اجدادی ماست که هفت هزار سال قدمت دارد

  9. رنجر بیچاره،اونکه باید بسوزه امثال احمقهایی چون تو هستن که حتی دریوزگی و بیچارگی و به هر قیمتی و به هر زبونی هم نمیفهمن،چون کلا احمق و نفهمند.
    خو کیسه کش دوزاری،الان که فقط یک امتیاز با سرورتون فاصله دارین لاقل چشمهای کورتون و باز کنید و دوزار آبرو واسه ته داستان لیگ جمع کنید.
    این داور دوزاری با این کلامش هم حقارت خودش و نشون داد و هم تیم تراکتور و بردش و بی ارزش کرد و هم خود دوزاریش و چسبوند به تیم دوزاری کیسه.
    بابا چقدر زبونی و دریوزگی،تاااااااا کجااااااا؟؟؟🤣🤣🤣

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *