واکنش دادستان به مرگ یک متهم حین انتقال | او شکنجه نشده اما...

روبرونیوز: دادستان گیلانغرب در خصوص فوت متهم به قتل «ع.م» در این شهرستان توضیحاتی داد.

کد مطلب: ۳۰۰۲۱
لینک کوتاه کپی شد
واکنش دادستان به مرگ یک متهم حین انتقال | او شکنجه نشده اما...
به گزارش روبرونیوز،

دادستان گیلانغرب به خبر فوت متهم «ع.م» در مقر انتظامی گیلانغرب واکنش نشان داد و گفت: امروز حین انتقال وی  برای بازجویی به پلیس آگاهی، متهم بدحال شده و علی‌رغم اقدامات و تلاش مأمورین و اورژانس بیمارستان برای احیا، متأسفانه به دلایل نامعلومی که در دست بررسی است متهم فوت می‌شود.

سعید خدرویسی دادستان عمومی و انقلاب گیلانغرب در کرمانشاه اظهار کرد: این فرد سابقه‌دار مظنون اصلی به قتل عمد یکی از شهروندان بوده که روز گذشته با تصمیم مقام قضایی و با صدور قرار تأمین کیفری مناسب در اختیار انتظامی قرار گرفته بود.

وی افزود: امروز حین انتقال برای بازجویی به پلیس آگاهی بدحال شده و اقدامات و تلاش مأمورین و اورژانس بیمارستان برای احیا مثمرثمر واقع نمی‌شود و متأسفانه به دلایل نامعلومی که بعداً مشخص خواهد شد فوت می‌نماید. 

دادستان گیلانغرب تصریح کرد: بررسی‌های اولیه از محل نگهداری متوفی و تن پیمایی جسد نشان می‌دهد برخلاف آنچه که برخی رسانه‌ها گفته‌اند ظاهر جسد فاقد آثار ضرب‌وجرح بوده و موضوع شکنجه منتفی است، اما تحقیقات بیشتر ادامه دارد و اظهارنظر نهایی در خصوص موضوع متوقف بر نظریه پزشکی قانونی و تعیین علت تامه فوت است. نتایج تحقیقات متعاقباً از طریق مقامات رسمی قوه قضاییه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی تأکید کرد: رسانه‌های داخلی از هرگونه گمانه‌زنی تا تکمیل تحقیقات جدا خودداری نموده و مردم عزیز هم به اخبار انحرافی توجه نکنند.

نظرات

نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

پربازدیدترین
آخرین اخبار