ادعاهای مردی که همکارش را با چاقو کشت

روبرونیوز: مردی که متهم است همکارش را با وارد کردن ضربه چاقو کشته، ادعا کرد در دفاع از خودش این کار را کرده است.

کد مطلب: ۳۱۴۷۱
لینک کوتاه کپی شد
ادعاهای مردی که همکارش را با چاقو کشت
به گزارش روبرونیوز،

 

یک سال قبل مردی به پلیس گزارش داد برادرش در خیابان چاقو خورده و در بیمارستان جانش را از دست داده است.

با انتقال جسد به پزشکی قانونی و آغاز تحقیقات برادر مقتول که ناصر نام دارد، گفت: من سر کارم بودم که یکی از همکاران برادرم با من تماس گرفت و گفت ناصر چاقو خورده است. من خودم را به آنجا رساندم و دیدم برادرم کنار خیابان افتاده است. او را به بیمارستان بردم اما کار از کار گذشته بود و برادرم فوت کرد. همکارانش به من گفتند شخصی به نام شهاب او را زده است.

ماموران در ادامه تحقیقات دوربین‌های مداربسته را مورد بررسی قرار دادند و متوجه شدند ناصر با چوب دنبال فردی می‌دود و او هم با چاقو ناصر را می‌زند و فرار می‌کند.

وقتی شاهدان به دادسرا احضار شدند گفتند که آن شخص شهاب است. آنها گفتند: بین شهاب و ناصر اختلافی بود. ابتدا ناصر با چوب دنبال او دوید تا بزند. وقتی به زمین افتاد شهاب با چاقو او را زد و فرار کرد.

پلیس شهاب را بازداشت کرد و تحقیقات از او آغاز شد. شهاب گفت قصدش از ضربه زدن قتل نبود. با این حال، کیفرخواست علیه متهم صادر و پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. در جلسه رسیدگی نماینده دادستان کیفرخواست علیه متهم را خواند و در ادامه اولیای دم درخواست قصاص کردند.

وقتی نوبت به متهم رسید، او اتهام قتل عمدی را قبول نکرد و گفت: من و ناصر چند سال همکار بودیم. چند روز قبل از حادثه ناصر از کار اخراج شد. اخراج او به خاطر اخلاق و کارهایش بود اما همه چیز را گردن من می‌انداخت. به او توضیح دادم که اصلاً در اخراجش نقشی نداشتم اما چند بار به سمتم حمله‌ور شد و هر بار که مرا می‌دید، می‌خواست دعوا کند.

متهم در ادامه گفت: روز حادثه او دوباره به سمتم آمد و خواست با من دعوا کند. با چوب دنبالم دوید و وقتی به من رسید با هم گلاویز شدیم و من با چاقو او را زدم تا فرار کنم. قصدم کشتن او نبود.

سپس وکیل متهم در جایگاه قرار گرفت و گفت قصد موکلش قتل نبوده و در دفاع از خودش مرتکب قتل شده است. در پایان هیات قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

منبع : اعتمادآنلاین
نظرات

نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

پربازدیدترین
آخرین اخبار