پزشکیان: چه کسانی از سفارت عربستان بالا رفتند و نماز خواندند | چرا بدون برجام جلوی گرانی شدید را نگرفتید؟

کد مطلب: ۲۵۶۰۳
لینک کوتاه کپی شد
پزشکیان: چه کسانی از سفارت عربستان بالا رفتند و نماز خواندند | چرا بدون برجام جلوی گرانی شدید را نگرفتید؟

به گزارش روبرونیوز مسعود پزشکیان در بخش دوم از مزحله اول مناظره امشب (دوشنبه 4 تیر) به نظر دیگر کاندیداها واکنش نشان داد.

اهم صحبت های مسعود پزشکیان از این قرار است:

* من یک اصولگرا هستم اما برای رسیدن به اصول نیاز به اصلاح است .

*اصول من حق و عدالت است که این موارد دیده امروز در جامعه دیده نمی شود و برای این موضوع نمی توان کشور را با یک گروه اداره کرد

*چه کسی از سفارت انگلیس بالا رفت؟! چه کسانی از سفارت عربستان بالا رفتند و بعد هم نماز خواند و در روزنامه هایشان نوشتند این دستاورد ما بود، که بعد از آن موجب شد یکی یکی کشورها سفارت های خود را تعطیل کنند؟

*الان همان هایی که از دیوار سفارت بالا رفتند پست گرفتند.

* چه کسانی این روند را درست کرده‌اند که همه در حال ترک کشور هستند؟!

*من از همان اول که ثبت نام کردم گفتم به دنبال اجرایی کردن سیاست های کلی مقام معظم رهبری هستم امروز نمی توانم بگویم این را قبول ندارم.

*مگر نمی گفتند قیمت گوشت و مرغ به برجام ربطی نداشت پس چرا گوشت و مرغ گران شد؟!

* دائما می گفتند اگر برجام هم نباشد ما همه قیمت ها را حل می کنیم پس چه شد چرا حل نکردند؟

*واقعیت این است که ما در داخل باید اختلافات را حل کنیم. الان دائم ما می گوییم شما نتوانستید و شما می گویید ما نتوانستیم. حرف زدن هزینه ندارد باید عملا مشکلات را درست کنیم.

*شهید رئیسی شخصا به دنبال حل برجام بود

*ما باید اول مشکلاتمان را در بین خودمان حل کنیم

*اگر سیاست های کلی را اجرا می کردیم و به کارشناسنامان انگ و برچسب نمی چسباندیم می توانستیم مشکلات امروز را حل کنیم

*ما دائم می خواهیم یکدیگر را محکوم کنیم.

نظرات

نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

پربازدیدترین
آخرین اخبار