پردرآمدترین مشاغل جهان را بشناسید | درآمد باورنکردنی شغل شماره یک

امروزه برخی از مشاغل حقوق‌ بسیار بالایی دارند. معمولاً سطح درآمد بر اساس میزان عرضه و تقاضا، سطح تخصص، موقعیت جغرافیایی و اندازه شرکت تعیین می‌شود.

کد مطلب: ۲۸۵۸۸
لینک کوتاه کپی شد
پردرآمدترین مشاغل جهان را بشناسید | درآمد باورنکردنی شغل شماره یک

به گزارش روبرونیوز، در این مطلب، فهرستی از مشاغل پردرآمد به همراه اطلاعات مربوط به هر یک آورده شده است.

۱۵- مهندس نفت

مهندسین نفت انجام وظایفی مانند اطمینان از رعایت مقررات ایمنی و استانداردهای زیست‌محیطی را برعهده دارند. همچنین آنها تکنولوژی‌ها و راهکارهایی را برای استخراج هیدروکربن‌ها از مخازن زیرزمینی طراحی می‌کنند. متوسط درآمد سالانه افراد فعال در این حوزه ۱۰۷,۴۸۷ دلار است.

۱۴- سرمایه‌گذار

سرمایه‌گذاران به شرکت‌ها، دولت‌ها و دیگر نهادها در زمینه مشاوره مالی و افزایش سرمایه کمک می‌کنند. متوسط درآمد سالانه آنها ۱۱۷,۳۴۳ دلار است.

۱۳- مهندس یادگیری ماشین

مهندسین یادگیری ماشین از مهارت‌های برنامه‌نویسی خود استفاده می‌کنند تا الگوریتم‌های یادگیری ماشین را طراحی و توسعه دهند. متوسط درآمد سالانه آنها ۱۱۸,۳۴۷ دلار است.

۱۲- وکیل شرکت

وکلای شرکت در ارائه مشاوره حقوقی به شرکت‌ها و کسب‌وکارها تخصص دارند. متوسط درآمد سالانه آنها ۱۱۸,۵۹۰ دلار است.

۱۱- اپتومتریست

اپتومتریست‌ها مراقبت‌های اولیه بینایی را از تست و اصلاح بینایی تا تشخیص و مدیریت تغییرات بینایی برعهده دارند. متوسط درآمد سالانه آنها ۱۲۰,۱۲۳ دلار است.

۱۰- مهندس نرم‌افزار ارشد

مهندسین نرم‌افزار ارشد یا سنیور در حوزه برنامه‌نویسی و توسعه نرم‌افزار مهارت دارند. متوسط درآمد سالانه آنها ۱۲۷,۳۱۹ دلار است. مهندسان نرم‌افزار به ایجاد راهکارهای نرم‌افزاری مقیاس‌پذیر و کارآمد می‌پردازند.

۹- معمار نرم‌افزار

معماران نرم‌افزار سالانه به طور متوسط ۱۳۸,۴۴۹ دلار درآمد دارند. آنها روی طراحی و توسعه سیستم‌های نرم‌افزاری و برنامه‌های مربوطه نظارت می‌کنند. عملکرد، مقیاس‌پذیری و امنیت از نکات مهم در این موقعیت شغلی هستند.

۸- معمار سازمانی

معماران سازمانی هم در حوزه فناوری و هم در حوزه کسب‌وکار تخصص دارند و تلاش می‌کنند که این دو را در یک کسب‌وکار هم‌راستا کنند. آنها باعث می شوند که سازمان‌ها کارآمد، مقیاس‌پذیر و امن باشند. متوسط درآمد سالانه معماران سازمانی ۱۴۷,۹۳۶ دلار است.

۷- مدیر عامل (CEO)

مدیر عامل بالاترین مقام اجرایی در یک شرکت و سازمان است. افراد فعال در این حوزه مسئول هدایت کل سازمان از دیدگاه استراتژیک هستند. متوسط درآمد یک مدیر عامل ۱۶۵,۳۶۴ دلار در سال است.

۶- پرستار بیهوشی

پرستاران بیهوشی در ارزیابی بیماران قبل از عمل و کنترل علائم حیاتی بیمار در طول جراحی‌ها تخصص دارند. متوسط درآمد سالانه آنها ۱۶۲,۵۱۷ دلار است.

۵- ارتودنتیست

ارتودنتیست‌ها با استفاده از براکت‌ها، الاینرها و سایر تجهیزات به اصلاح دندان‌های نامرتب کمک می‌کنند. متوسط درآمد سالانه آنها ۲۰۴,۴۳۶ دلار است.

۴- روانپزشک

روانپزشکان سالانه به طور متوسط ۲۴۱,۵۵۸ دلار درآمد دارند و به تشخیص و درمان بیماری‌های مختلف روانی می‌پردازند.

۳- جراح دهان و فک و صورت

جراحان دهان و فک و صورت سالانه به طور متوسط ۲۵۰,۰۰۰ دلار درآمد دارند. آنها در زمینه درمان بیماری‌ها و رفع مشکلات دهان، فک و صورت با جراحی تخصص دارند.

۲- جراح

جراحان با درآمد تقریبی ۳۰۸,۰۴۷ دلار در سال، جایگاه دوم این فهرست را به خود اختصاص می‌دهند. این افراد جراحی هایی را برای درمان بیماری‌ها، آسیب‌ها و ناهنجاری‌های مختلف انجام می‌دهند.

۱- متخصص بیهوشی

رتبه اول پردرآمدترین شغل متعلق به متخصص بیهوشی است با متوسط درآمد سالانه ۳۳۸,۷۴۲ دلار! این افراد در زمینه بی‌هوشی‌های جراحی، مدیریت درد، مراقبت‌های ویژه و انواع بی‌حسی‌ها تخصص دارد.

منبع : روزیاتو
نظرات

نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

پربازدیدترین
آخرین اخبار