به‌روزرسانی سامانه هوشمند کارت سوخت؛ اقدامی برای تسریع در صدور کارت به مالکان خودروها

روبرونیوز: اگر چه قرار بر تسریع روند دریافت کارت سوخت بود اما گزارش های مردمی حاکی از آن است تا کنون مدت زمان صدور کارت سوخت کاهش پیدا نکرده است.

کد مطلب: ۳۰۸۶۷
لینک کوتاه کپی شد
به‌روزرسانی سامانه هوشمند کارت سوخت؛ اقدامی برای تسریع در صدور کارت به مالکان خودروها
به گزارش روبرونیوز،

با توجه به اظهارات جعفر سالاری نسب، مدیرعامل سابق شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، انتظار می‌رفت که با راه‌اندازی سامانه هوشمند و اینترنتی، مدت زمان صدور کارت سوخت به ۱۰ روز کاهش یابد. اما گزارش‌های مردمی نشان می‌دهد که این هدف هنوز محقق نشده است و مشکلاتی در ارائه خدمات اینترنتی وجود دارد.

مدیر سامانه هوشمند کارت سوخت، محمد صادقی، به مشکلات ناشی از عدم همکاری برخی شرکت‌ها اشاره کرده و اعلام کرده که با انجام اصلاحات دستی و پیگیری‌های متعدد، به توزیع کارت‌ها سرعت بخشیده‌اند.

او همچنین خبر داده که در هفته‌های اخیر بیش از ۴۰ هزار کارت سوخت به شرکت پست ارسال شده و پیامک‌های اطلاع‌رسانی به مالکان خودروها ارسال شده است.

به نظر می‌رسد که سایت fcs.niopdc.ir در حال به‌روزرسانی است تا مشکلات موجود را برطرف کرده و روند صدور کارت سوخت را تسریع بخشد.

این اقدامات می‌تواند به بهبود وضعیت شهروندان کمک کند و امیدواریم که در آینده نزدیک شاهد کاهش واقعی مدت زمان صدور کارت سوخت باشیم.

منبع : مهر
نظرات

نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

پربازدیدترین
آخرین اخبار