تصاویری از بهترین استایل‌های سلنا گومز | لباس جذابی که این هنرمند محبوب را تیتر اول روزنامه‌های مد و فشن کرد

امروز تولد ۳۲ سالگی سلنا گومز خواننده و بازیگر آمریکایی است. به همین بهانه نگاهی می‌اندازیم به برخی از بهترین استایل‌های این هنرمند بااستعداد و پرطرفدار.

کد مطلب: ۲۸۰۲۴
لینک کوتاه کپی شد
تصاویری از بهترین استایل‌های سلنا گومز | لباس جذابی که این هنرمند محبوب را تیتر اول روزنامه‌های مد و فشن کرد

به گزارش روبرونیوز، سلنا گومز این روزها در حوزه‌های کاری مختلفی مثل اداره برند لوازم آرایشی و بازیگری عملکرد خوبی دارد، به طوری که نامزد دریافت جایزه امی هم شده است. 

او از زمانی که به یک ستاره هالیوودی تبدیل شد، استایلش به عنوان یک سبک استایل خاص در بین طرفدارانش رواج پیدا کرد.

استایل سلنا گومز در مراسم های مت گالا یا فرش قرمز، معمولا سر و صدای زیادی به پا می کند. او در اکران ها و افتتاحیه های زیادی شرکت کرده است. در تمامی این اکران ها توانسته است توجه عکاسان را به خود جلب کند.

سلنا گومزجایگاه سلنا گومز در دنیای مد و فشن

سلنا گومز در طی این چند سال با طراحان معروف جهانی کار کرده است. او در طی این چند سال به درک بالایی از صنعت مد و فشن رسیده است.

او در مصاحبه خود در سال 2017 گفت: «زمانی که شروع به درک مهارت در دنیای مد و فشن کردم، تازه متوجه ظرافت آن شدم و چشمانم به آن باز شد. استایل من تنها در موزیک ویدیوهایم مهم نیست، بلکه استایل من بر نحوه ورود من به یک محیط نیز تاثیر می گذارد.»

این دیدگاه به صنعت مد، و دقت سلنا گومز به استایلش باعث شده است که او به یکی از تاثیر گذارترین چهره ها در دنیای فشن تبدیل شود.

چند استایل برتر و پرطرفدار از سلنا گومز

به بهانه زادروز این هنرمند زیبا و خوش‌پوش چند مورد از استایل‌های شیک و پرطرفدار او را بررسی می کنیم.

استایل اسپرت در جشنواره فیلم کن 2017

سلنا گومزاز نکات مهم و حائز اهمیت در استایل سلنا گومز این است که او به تیپ های اسپرت و استایل های غیر مجلسی نیز علاقه زیادی دارد.

او در جشنواره فیلم کن با ژاکت و شلوار سرمه ای رنگی دیده شد. این استایل سلنا گومز چیزی از پیراهن های جذاب و مجلسی او کم ندارد.

او در این مراسم ژاکت و شلواری از جنس پارچه شانل به تن کرده بود. کراپ ژاکت سلنا با دکمه های طلایی رنگی که دارد، زیبایی بی نظیری را ایجاد کرده است.

شلوارش نیز به شکل بگ و گشاد دوخته شده است. این شلوار شنل، در کنار صندل های او فوق العاده به نظر می رسد.

کت جذاب سلنا در کالیفرنیا، ژوئن 2022

سلنا گومزاستایل سلنا گومز در مراسم های افتتاحیه نیز بسیار مورد توجه هوادارانش قرار می گیرد. به طور مثال زمانی که سلنا برای حضور در مراسم جشن افتتاحیه یک برند آرایشی حضور یافت، استایلش سر و صدای زیادی به پا کرد.

او کت کوتاه و مشکی رنگی از برند الکساندریت مک کوئین به تن داشت که به زیبایی هر چه تمام تر استایل سلنا گومز را تکمیل می کرد. یقه انگلیسی کت او ظاهری شیک و جذابی را ایجاد کرده است. از طرفی نامتقارن بودن این کت نکته ای است که توجه مخاطب را به خود جلب می کند.

زیبایی این کت به قدری زیاد است که نیاز به اکسسوری اضافه ندارد و به تنهایی ظاهر جذاب و منحصر به فردی را ایجاد می کند.

مراسم جوایز انجمن بازیگران سینما در سال 2022

سلنا گومزسلنا گومز در بیست و هشتمین دوره جوایز انجمن بازیگران سینما با لباسی زیبا از جنس پارچه مخمل حضور یافت.

طراح لباس سلنا برای این مراسم اسکار د لا رنتا بود و بعد از طراحی این پیراهن مورد تحسین و تشویق همگان قرار گرفت. آستین های پفکی و تزئین شده این پیراهن نقطه قوت آن محسوب می شود.

سلنا بعد از حضور در این مراسم با استقبال زیادی روبرو شد. او از فردای مراسم به تیتر اول روزنامه های مد و فشن تبدیل شده بود.

نظرات

نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

پربازدیدترین
آخرین اخبار