تصاویر | چگونه شلوار سفید را تمیز کنیم؟ + ست کردن شلوار سفید با این لباس‌ها برای درخشش و جذابیت بیشتر

یکی از بولدترین آیتم‌هایی که می‌توانند نشان‌دهند که تابستان آمده، شلوارهای سفید هستند. این شلوارها خنک و تر و تازه هستند و پوشیدن آن‌ها حس خوبی را در فصل تابستان انتقال می‌دهد.

کد مطلب: ۲۸۱۵۰
لینک کوتاه کپی شد
تصاویر | چگونه شلوار سفید را تمیز کنیم؟ + ست کردن شلوار سفید با این لباس‌ها برای درخشش و جذابیت بیشتر

به گزارش روبرونیوز، البته که هر کسی ریسک پوشیدن یک شلوار سفید در تابستان را قبول نمی‌کند. چرا که پوشیدن انواع شلوار سفید، دغدغه‌های خاص خودش را دارد. 

ما در ادامه این مقاله می‌خواهیم درباره دغدغه‌ها و چالش‌هایی صحبت کنیم که شلوارهای سفید برای ما به وجود می‌آورند. البته که بعد از مطرح نمودن این دغدغه‌ها، راه حل‌های جذابی نیز برای مقابله با این چالش‌ها برایتان ارائه خواهیم داد. راه حل‌های کاربردی که شما را عاشق شلوار سفید می‌کند.

لباسهر شلوار سفید؛ چندین چالش جدی!

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌هایی که شلوارهای سفید ایجاد می‌کنند، بزرگ‌تر نشان دادن سایز افراد است. بله شما با پوشیدن انواع شلوار سفید، تپل‌تر و پرتر از حد معمول خود به نظر می‌رسید. 

اما دغدغه بعدی این است که شلوارهای به رنگ سفید معمولاً خیلی زود کثیف می‌شوند. همین موضوع باعث می‌شود که پوشیدن آن‌ها چالش‌های خاص خودش را داشته باشد. لک شدن و کثیفی زودهنگام، باعث می‌شود که این رنگ شلوارها، آیتم راحتی برای استایل شما نباشند. 

این موارد، چالش‌ها و دغدغه‌هایی بودند که پوشیدن شلوارهای سفید با خود به همراه دارد. اما راه‌حل چیست؟ 

راه حل‌های کاربردی برای مقابله با چالش‌های جدی شلوار سفید 

۱.چه مدل شلوار سفیدی بپوشیم؟

اگر فرم اندامی شما مثلث برعکس است یا پایین‌تنه لاغری دارید، سراغ شلواری بروید که در قسمت کمر تا باسن چین، پیلی، مروارید و تزئیات و جزئیات این چنینی دارد. اگر اندام شما مثلث (گلابی) است، شلوار سفید ساده بدون بُرِش‌های افقی برای فرم بدنی شما گزینه مناسب‌تری است. استفاده از کمربند باریک روی شلوار نیز برای افرادی با اندام مستطیل که کمر مشخصی ندارند، انتخاب خوبی است. 

۲.به آیتم بالاتنه دقت کنید. 

همرنگ بودن آیتم‌هایی که در اوت‌فیت می‌پوشید، باعث کشیده‌تر نشان دادن اندام‌تان می‌شود و اگر تفاوت رنگی بین لباس بالاتنه و پایین‌تنه زیاد باشد، اندام شما پهن‌تر دیده می‌شود.

لباس۳.با اکسسوری‌های جذاب، لوک جذابی ایجاد کنید. 

یکی از بهترین راهکارها برای پوشیدن شلوار سفید، استایل مونوکروم است. اما ممکن است که تک رنگ بودن کلی استایل، آن‌قدر برای شما جذاب نباشد. در این شرایط سعی کنید که از اکسسوری‌های جذاب و یا تفاوت بافت پارچه برای خروجی بهتر، استفاده نمایید.

۴.کفش‌ها آیتم مهمی برای تکمیل شلوار سفید هستند.

پوشیدن کفش‌های تابستانی و جلوباز یا کفش‌های هم رنگ با شلوار یکی از بهترین تکنیک‌ها برای کشیده‌تر نشان دادن استایل شما می‌باشد. در واقع شما با امتداد خط شلوارتان با کمک یک جفت صندل روشن یا سفید، یک خط ممتد ایجاد می‌کنید که لوک نهایی شما را جذاب‌تر نشان می‌دهد.

دقت داشته باشید که انتخاب کفش‌های مشکی یا تیره برای شلوارهای سفید، برای افرادی که قد بلندتری دارند، مناسب است و افرادی با قد کوتاه بهتر است که کفش و جوراب همرنگ شلوار بپوشند.

لباس

۵.مراقبت؛ شرط اول و آخر پوشیدن شلوارهای سفید 

حقیقتاً برای پوشیدن یک شلوار سفید، مراقبت بیشتری نیاز است؛ بنابراین پیشنهاد می‌شود که برای مراسم، مهمانی‌ها و مجلس شلوغ که فعالیت زیادی دارید دور این رنگ شلوارها را خط بکشید، چون حتماً با یک فریاد مواجه خواهید شد که " ای وای شلوارم"!

شلوار سفید برای افراد پلاس سایز

خیلی‌ها فکر می‌کنند که پوشیدن شلوار سفید برای افراد سایز بزرگ، از ممنوعات است. در صورتی که نه اصلاً این طور نیست. شما به عنوان یک فرد پلاس سایز، کافی است که یک شلوار سفید را با برش مخروطی و از جنس جین و یا پارچه‌های ضخیم انتخاب کنید. داستان پوشیدن شلوار جین برای افراد چاق، به همین راحتی خواهد بود. 

لباس

چگونه شلوار سفید را تمیز کنیم؟

کثیف شدن شلوار سفید یک بحث است و تمیز کردن و شستن آن یک بحث دیگر!

در واقع گاهی اوقات خود شستن نادرست شلوارهای سفید باعث لک شدن و کثیف شدن آن‌ها می‌شود. پس؛ برای شستن یک شلوار سفید حتماً آن را به‌صورت تکی با دست بشویید. با این کار تسلط بیشتری بر روی لکه‌های روی شلوار پیدا می‌کنید و می‌توانید از پودر سفید کننده و یا لکه بر هم استفاده کنید. 

اما اگر می‌خواهید که این شلوار‌ها را در ماشین لباس‌شویی بیندازید، دقت داشته باشید که حتماً باقی لباس‌ها هم سفید باشند. چون کوچک‌ترین رنگی در یک لباس همراه، می‌تواند کل داستان رنگ سفید شلوار را به رنگ دیگری تبدیل کند. 

اگر شلوارتان لک دارد، بهتر است که قبل از انداختن آن در ماشین لباس شویی، ابتدا مقداری لکه بر روی لک‌ها بریزید و بعد داخل ماشین بیندازید. 

لباسشلوار سفید را چگونه ست کنیم؟

یکی از رایج‌ترین سوالاتی که درباره انواع شلوار سفید مطرح می‌شود این است که " شلوار سفید با چه لباسی ست می‌شود؟ " 

همان قدر که پوشیدن یک شلوار سفید می‌تواند چالش برانگیز باشد، به همان مقدار نیز دست شما برای پوشیدن آیتم‌های مختلف و متفاوت با این رنگ شلوارها باز است. مونوکروم سفید و ایجاد تفاوت بافتی به واسطه جنس پارچه‌ها، یکی از معروف‌ترین پولتیک‌های پوشیدن شلوار سفید است. البته در این مدل استایل‌ها اکسسوری‌ها نقش مهمی را ایفا میکنند. 

اما علاوه بر این موضوع، بهتر است بدانید که رنگ سفید به خوبی با همه رنگ‌ها همخوانی دارد. از گرم‌ترین رنگ مثل قرمز-نارنجی گرفته تا رنگ‌های سرد مثل آبی و بنفش را می‌توانید در کنار سفید بپوشید. اگر رنگ پوست شما گرم است، پالت رنگی گرم مثل قرمز، زرد، سرخابی، نارنجی و رنگ‌هایی در این طیف برای شما مناسب است. اگر رنگ پوست رو به سردی می‌رود، آبی و بنفش و سبز را همراه با سفید بپوشید. 

نظرات

نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

پربازدیدترین
آخرین اخبار