لباس‌هایی که کامالا هریس می‌پوشد | نگاهی به برخی استایل‌های رئیس‌جمهوری احتمالی آمریکا

روبرونیوز: یکی از مهم‌ترین حوزه‌هایی که قوانین پوششی سفت و سختی دارد، دنیای هزارتوی سیاست است. در این مطلب استایل‌های کامالا هریس، نامزد ریاست‌جمهوری آمریکا را بررسی می‌کنیم.

کد مطلب: ۲۸۶۹۶
لینک کوتاه کپی شد
لباس‌هایی که کامالا هریس می‌پوشد | نگاهی به برخی استایل‌های رئیس‌جمهوری احتمالی آمریکا
به گزارش روبرونیوز،

حتما می‌دانید که جو بایدن از مبارزات انتخاباتی امریکا کنار کشید و معاون او، کامالا هریس جایگزینش در رقابت‌های ریاست‌جمهوری شد.

بیایید به این بهانه نگاهی به پوشش یک زن سیاستمدار بیندازیم.

لباس‌های این زنان عمدتاً کت و شلوار، یا کت و دامن هستند‌. پالت رنگی انتخابی بین زنان سیاستمدار معمولا از رنگ‌های خنثی سفید، مشکی، بژ، کرم، سرمه‌ای... انتخاب می‌شود. چرا رنگ‌های خنثی؟

این رنگ‌ها حرفه‌ای بودن، گاهی قدرت، جدیت و تمرکز روی کار را برای آن‌ها نشان می‌دهند. هریس حتی یک قدم جلوتر می‌رود و همیشه استایلی مونوکروم را با اکسسوری مورد علاقه‌اش، گردنبندهای مروارید و سنجاق سینه کامل می‌کند.

رنگ‌های خنثی می‌گوید شما می‌خواهید افراد به جای توجه به شما و لباستان، به حرف‌ها، اهداف و رویکردتان در گفتگویی که دارید توجه داشته باشند.

اما گاهی رنگ‌های شاد و پرجنب و جوش‌تر را انتخاب می‌کنند. این رنگ‌ها بیشتر برای اثر احساسی که دارند برگزیده می‌شوند، مثلا در گردهمایی هایی که مردم هستند و قرار است به آنها حس اعتماد القا کنند آبی می‌پوشند و برای پرشور کردنشان قرمز.

هریس همیشه کت‌شلوارهایی با دوخت منظم و پارچه‌های ایستاده می‌پوشد که او را جدی و مصمم‌تر نشان می‌دهد.

در ادامه نگاهی می‌اندازیم به برخی از استایل‌های رئیس‌جمهوری احتمالی آینده آمریکا.

نظرات

نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

پربازدیدترین
آخرین اخبار