هشدار امام جمعه تهران به رئیس جمهور آینده؛ «نمی‌شود»، «نمی‌توانیم» «نگذاشتند» را کنار بگذار!

امام جمعه تهران گفت: هر دو نامزد محترم وعده‌های متعددی در رقابت‌های انتخاباتی شان دادند که باید آنها را عملیاتی کنند.

کد مطلب: ۲۶۹۶۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روبرونیوز محمدجواد حاج علی اکبری امام جمعه موقت تهران در توصیه‌ای به رئیس جمهور آینده ایران گفت: فردای روز رای گیری آغاز رفاقت‌های ملی برای تحقق آرمان‌ها و شعارهاست. رئیس جمهور آینده باید خودش را برای تعهدات بسیار سنگین ۴ سال آینده آماده کند. او باید به میثاق ملی ایرانیان و آرمان‌های امام و شهدا و قانون اساسی و سیاست‌های کلی نظام و برنامه هفتم توسعه و دو شهید جمهور یعنی رجایی و رئیسی پایبند باشد.

علی اکبری ادامه داد: رئیس جمهور آینده وامدار غدیر، امامت، ولی امر مسلمین و ملت فهیم ایران است. او باید به سرعت از پوسته انتخاباتی خارج شود و با یارانش عازم میدان خدمت شود و کابینه جهادی، مومن، کاری و اهل ایمان و تقوا تشکیل دهد.

رئیس جمهور منتخب باید کلماتی چون «نمی‌شود»، «نمی‌توانیم»، «نگذاشتند» و «اختیار ندارم» را از قاموس سخنانش کنار بگذارد. هر دو نامزد محترم وعده‌های متعددی در رقابت‌های انتخاباتی شان دادند که باید آنها را عملیاتی کنند.

حاج علی اکبری خطاب به هواداران نامزدهای انتخابات گفت: پیروز این انتخابات و شنبه آتی را فردای وحدت قرار دهید. از آنجایی که پیروزی رئیس جمهور با اکثریت نسبی مشخص می‌شود، هم نامزدها و هم هواداران و هم مردم باید از نتیجه تمکین کنند و اگر اعتراضی دارند از مسیر قانونی دنبال کنند. نامزدها و هوادارانشان باید در شادی‌هایی که بعد از اعلام نتایج می‌خواهند انجام دهند حرمت ماه محرم را هم حفظ کنند.

منبع : ایسنا

نظرات

نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

پربازدیدترین
آخرین اخبار