قانون عفاف و حجاب به دولت‌ها ربطی ندارد | ۱۲ ساعت آموزش به ۵۰۰ نفر از بانوان برای رعایت حجاب

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان زنجان با تاکید بر اینکه فراتر از قانون از هیچ‌کس و هیچ مجموعه‌ای انتظاری نداریم، توصیح داد: بحث عفاف و حجاب نیز یک قانون اسلامی و شرعی است که به فرموده مقام معظم رهبری ربطی به دولت‌ها ندارد و یک امر فطری اخلاقی و اجتماعی است.

کد مطلب: ۲۸۲۲۷
لینک کوتاه کپی شد
قانون عفاف و حجاب  به دولت‌ها ربطی ندارد | ۱۲ ساعت آموزش به ۵۰۰ نفر از بانوان برای رعایت حجاب

به گزارش روبرونیوز، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان زنجان گفت: فریضه امر به معروف و نهی از منکر یک فریضه فراموش شده است و آنچنان که باید و شاید به آن توجه نشده است.

حجت‌الاسلام سجاد ناصر روز چهارشنبه ۳ مرداد ماه در همایش فعالان امر به معروف و نهی از منکر زنجان، با بیان اینکه ستاد فرا قوه‌ای امر به معروف و نهی از منکر در راستای ترویج معروفات و زدودن منکرات فعالیت کرده و در این مسیر گام برمی‌دارد، تصریح کرد: اگر ما ضعف و کاستی در جامعه داریم به این دلیل است که نسبت به امر به معروف و نهی از منکر بی‌توجه بوده‌ایم.

او با یادآوری اینکه با همکاری سپاه یک سری از آموزش‌ها را نیز داخل استان داشتیم، تصریح کرد: در همین راستا ۵۰۰ نفر از بانوان در سه روز و به مدت چهار ساعت دوره‌های مهارت تذکر لسانی در زمینه عفاف و حجاب و مسائل روز را فرا گرفتند.

ناصر در ادامه گریزی به فعالیت سامانه سو زد و تصریح کرد: این اپلیکیشن از طریق فضای بازار قابل نصب بوده که در واقع یک مثلث بین مسئول، مردم و ستاد است.

او با اشاره به اینکه با راه‌اندازی این سامانه بسیاری از معضلات و مشکلات به راحتی قابل رصد خواهد بود، تصریح کرد: از ویژگی‌های این سامانه نسبت به سایر نرم‌افزارها می‌توان به استقلال از بدنه دولت قابل رصد بودن اقدامات کاربران از ابتدا تا انتها بر خط بودن و فراوانی موضوعات قابل احصا اشاره کرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان زنجان با اشاره به بحث طرح عملیاتی کردن طرح معروفات و منکرات، تصریح کرد: در همین راستا نامه‌ای به دستگاه‌های اجرایی زده شده است که معروفات و منکرات و روند حل مشکلات را اولویت‌بندی کنند که تقریبا نصفی از دستگاه‌های موارد خواسته شده را ارسال کردند و نصف دیگر هنوز موارد را نفرستاده‌اند.

ناصر با تاکید بر اینکه فراتر از قانون از هیچ‌کس و هیچ مجموعه‌ای انتظاری نداریم، توصیح داد: بحث عفاف و حجاب نیز یک قانون اسلامی و شرعی است که به فرموده مقام معظم رهبری ربطی به دولت‌ها ندارد و یک امر فطری اخلاقی و اجتماعی است.

منبع : ایسنا
نظرات

نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

پربازدیدترین
آخرین اخبار