فرزندان و افراد خانواده مسعود پزشکیان چه کاره اند؟ | مسیر متفاوت نسبت به پدر و مادر

اگر می‌خواهید با شغل و تحصیلات فرزندان و داماد مسعود پزشکیان رئیس دولت چهاردهم بیشتر آشنا شوید این گزارش را بخوانید.

کد مطلب: ۲۸۴۰۹
لینک کوتاه کپی شد
فرزندان و افراد خانواده مسعود پزشکیان چه کاره اند؟  | مسیر متفاوت نسبت به پدر و مادر

به گزارش روبرونیوز مسعود پزشکیان چهار فرزند داشت؛ سه پسر و یک دختر، اما همسر و یکی از پسرانش در سانحه تصادف رانندگی درگذشتند و اکنون وی یک دختر و دو پسر دارد. دختری با نام «زهرا» و پسرانی با نام‌های «یوسف» و «مهدی».

نکته جالب در خانواده نهمین رئیس جمهور ایران که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است، این است که به رغم آنکه وی پزشک متخصص و جراح قلب است و همسر مرحوم وی، فاطمه مجیدی هم متخصص زنان و زایمان بوده است، هیچ کدام از فرزندانشان پزشکی و رشته‌های مرتبط با علوم پزشکی نخوانده‌اند و تخصص و شغلی متفاوت با والدینشان را پی گرفته‌اند.

دو تن از فرزندان این زوجِ پزشک، در دانشگاه در رشته‌های علوم پایه (شیمی و فیزیک) تحصیل کرده‌اند و یکی از آن‌ها رشته فنی (برق) را برای تحصیل در دانشگاه برگزیده است.

زهرا پزشکیان

با زهرا پزشکیان آشنا شوید

دختر پزشکیان، زهرا که در زمان ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری در وزارت کشور، پدرش را همراهی کرده و در تصاویر انتخاباتی زیادی در کنار پدرش دیده شده، فوق لیسانس پتروشیمی از دانشگاه صنعتی شریف دارد و در پتروشیمی جم مشغول به فعالیت است.

حسن مجیدی داماد پزشکیان

داماد مسعود پزشکیان کیست؟

حسن مجیدی، همسر زهرا پزشکیان است که کارشناسی ارشد مالی دارد. در سوابق کاری داماد پزشکیان، حضور در شرکت ایرانگردی و جهانگردی در سمت قائم مقام است؛ شرکتی در زیرمجموعه هلدینگ «آتیه صبا»، وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری که دولتی است.

یوسف، پسر بزرگتر مسعود پزشکیان

با یوسف پزشکیان آشنا شوید

یوسف، پسر بزرگتر مسعود پزشکیان دارای مدرک کارشنای، کارشناسی ارشد و دکتری (PHD) فیزیک از دانشگاه صنعتی شریف و عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی سهند تبریز با مرتبه علمی «استادیار» است. او متولد ۱۳ شهریور ۱۳۶۰ و متاهل است و همسرش حورا نیز دانشجوی ارشد شیمی است.

مهدی پزشکیان، پسر کوچک‌تر

با مهدی پزشکیان آشنا شوید

مهدی، پسر کوچک‌تر مسعود پزشکیان در دانشگاه در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته برق تحصیل کرده و هم اکنون در مقطع دکتری (PHD)، ظاهرا به شکل بورسیه خارج، در حال تحصیل است. همسر وی، فاطمه کار‌شناسی ارشد حقوق دارد و دارای یک فرزند با نام محمدحسین» هستند.

منبع : دیده بان ایران
نظرات

نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

پربازدیدترین
آخرین اخبار