آقای پزشکیان باور کن رئیس‌جمهور ایران شده‌ای | فکری به حال صحبت‌های او کنید!

روبرونیوز: یک روزنامه با تحلیل نشست خبری پزشکیان نسبت به ادبیات و نحوه پاسخگویی او ابراز نگرانی کرده است.

کد مطلب: ۳۰۴۲۲
لینک کوتاه کپی شد
آقای پزشکیان باور کن رئیس‌جمهور ایران شده‌ای | فکری به حال صحبت‌های او کنید!
به گزارش روبرونیوز،

روزنامه وطن امروز در تحلیل نشست خبری دیروز و سخنان و مواضع پزشکیان، ضمن استقبال از مواضع رئیس جمهور در حوزه سیاست خارجی نسبت به ادبیات و نحوه پاسخگویی او ابراز نگرانی کرده است.

این روزنامه نوشت: «مواضع آقای رئیس‌جمهور در حوزه سیاست خارجی مواضع درستی بود. هم در حوزه همکاری با چین و روسیه، هم در موضوع تداوم دیپلماسی کاهش اختلافات با همسایگان که در دولت شهید رئیسی دنبال می‌شد و هم در موضوعات مربوط به مواضع ایران در قبال رژیم صهیونیستی، اروپا و آمریکا، مواضع آقای رئیس‌جمهور در مجموع خوب و قابل دفاع است. با این حال آنچه به‌شدت نگران‌کننده است، ضعف مفرط آقای رئیس‌جمهور در بیان این مواضع است به گونه‌ای که بعضا می‌تواند برای کشور دردسرساز شود.»

این روزنامه اصولگرا با اشاره برخی گاف‌های پزشکیان در نشست خبری روز گذشته، نوشته: «درست است که آقای پزشکیان هنوز از بهت ناشی از پیروزی‌اش در انتخابات خارج نشده و مرتبا این موضوع را در سخنرانی‌های خود مطرح می‌کند، اما منصوبان وی باید او را به این واقعیت برسانند که او اکنون رئیس‌جمهوری اسلامی ایران است و مواضع او درباره مسائل مختلف، بویژه مسائل خارجی مورد توجه و بررسی قرار می‌گیرد و خدای نکرده هر نوع ضعف در بیان مواضع می‌تواند برای کشور هزینه‌ساز بوده و دردسر درست کند. پاسخی که آقای پزشکیان درباره شلیک موشک فراصوت یمن به سرزمین‌های اشغالی به خبرنگار الجزیره داد حقیقتا تاسف‌آور بود. این تاسف بیشتر متوجه اطرافیان، معاونان و مشاوران وی بویژه وزارت امور خارجه است.»

وطن امروز در پایان تاکید کرده که باید در آستانه سفر نیویورک روی ادبیات پزشکیان کار کرد و آموزش‌های بیشتری به او داد.

 

نظرات

نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

پربازدیدترین
آخرین اخبار