توصیه جدید علم‌الهدی به دولت برای مقابله با کشف حجاب

روبرونیوز: علم‌الهدی امام جمعه مشهد امروز گفت: ممکن است دولت بگوید این روش را برای مقابله با کشف حجاب نمی‌پسندم، روش دیگری را برای این کار استفاده کند اما نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود.

کد مطلب: ۳۰۵۳۲
لینک کوتاه کپی شد
توصیه جدید علم‌الهدی به دولت برای مقابله با کشف حجاب
به گزارش روبرونیوز،

سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز ۳۰ شهریور در خطبه‌های نماز جمعه مشهد گفت: ممکن است دولت روشی را نپسندد؛ اختیار دارد و می‌تواند یک روش دیگر جایگزین کند. بگوید این روش را برای مقابله با کشف حجاب نمی‌پسندم، روش دیگری را برای این کار استفاده کند اما نمی‌شود کشف حجاب آزاد شود.

انتقال فرهنگ دفاع مقدس در جامعه ما برای همیشه است، انقلاب ما از دفاع قابل تفکیک نیست، انقلاب ما توسعه‌دهنده اساس اسلام است و این نیز از دفاع و مقاومت تفکیک‌ناپذیر است، این وظیفه ما در مقابل پیغمبر عزیزی است که مثل فردا صبح قدم روی کره زمین گذاشت و جهان را روشن و منور کرد.

علم‌الهدی تأکید کرد: این درست نیست که ما در یک جبهه دفاع و جبهه‌های دیگر را رها کنیم؛ بگوییم باید به جنگ استکبار برویم و در خط دفاع از فلسطین مظلوم حضور یابیم اما با بی‌دینی‌های داخل کشور کاری نداشته باشیم.

عرصه‌های بی‌دینی همچون کشف حجاب، بندگی خدا را براندازی می‌کند، زیرا این طرح دشمن برای براندازی حاکمیت دینی در کشور ماست.

 

منبع : ایسنا
نظرات

نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

پربازدیدترین
آخرین اخبار