نام عجیب دختر ۶ساله دردسرساز شد | انتخاب اسم براساس سریال بازی تاج و تخت

روبرونیوز: در اتفاقی عجیب و غیرمنتظره، یک مادر بریتانیایی پس از رد درخواست گذرنامه دخترش به دلیل نام‌گذاری او بر اساس یکی از شخصیت‌های محبوب سریال "بازی تاج و تخت"، با چالشی غیرمعمول روبرو شد.

کد مطلب: ۲۸۹۴۵
لینک کوتاه کپی شد
نام عجیب دختر ۶ساله دردسرساز شد | انتخاب اسم براساس سریال بازی تاج و تخت
به گزارش روبرونیوز،

 

لوسی، مادر 39 ساله ساکن جنوب غربی انگلستان، به بی‌بی‌سی گفت که درخواست اولیه برای صدور گذرنامه دخترش، خالیسی ۶ ساله، رد شده است. مقامات به او اطلاع دادند که برای استفاده از این نام نیاز به تأیید شرکت وارنر برادرز دارد، زیرا این نام تحت مالکیت معنوی این شرکت قرار دارد.

لوسی که در حال برنامه‌ریزی برای سفر رؤیایی خانواده‌اش به دیزنی‌لند پاریس بود، از این خبر شوکه شد. او گفت: "من کاملاً ویران شدم. ما خیلی مشتاق اولین تعطیلات مشترکمان بودیم."

پس از دریافت مشاوره حقوقی، لوسی متوجه شد که استفاده از این نام برای دخترش مجاز است و این اطلاعات را به اداره گذرنامه ارسال کرد. او با ابراز ناامیدی گفت: "من نمی‌فهمیدم و احساس ناامیدی می‌کردم. اگر او توانسته گواهی تولد بگیرد، آیا در آن زمان این مسئله مطرح نشده بود؟"

خوشبختانه، اداره گذرنامه بعداً با لوسی تماس گرفت تا بابت این اشتباه عذرخواهی کند. مقامات اعلام کردند که اکنون قادر به صدور گذرنامه برای خالیسی کوچک هستند. با این حال، لوسی معتقد است که این مشکل تنها به دلیل شکایت او در رسانه‌های اجتماعی حل شده است.

لوسی امیدوار است که داستان او به دیگرانی که ممکن است در موقعیت مشابهی گیر کرده باشند، کمک کند. او گفت: "فکر می‌کنم ممکن است افراد دیگری هم در این وضعیت باشند که اخیراً به دلیل چیزی شبیه به این، گذرنامه‌شان رد شده است. امیدوارم اکنون بدانند که می‌توان این مشکل را حل کرد."

منبع : العین فارسی
نظرات

نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

پربازدیدترین
آخرین اخبار