آیفون ۱۶ مخصوص ثروتمندان هم به بازار آمد + ویدیو

روبرونیوز: کاویار از نسخه لوکس آیفون ۱۶ پرو با روکش طلا رونمایی کرد. در مجموع سه نسخه با روکش طلا برای آیفون ۱۶ پرو معرفی‌شده که هرکدام آثار و تزیینات منحصر‌به‌فرد خود را دارند.

کد مطلب: ۳۰۳۲۴
لینک کوتاه کپی شد
آیفون ۱۶ مخصوص ثروتمندان هم به بازار آمد + ویدیو
به گزارش روبرونیوز،

شرکت سازنده گوشی‌های لوکس Caviar مجموعه‌ای از نسخه‌های شخصی‌سازی‌شده آیفون 16 پرو را معرفی کرده که قاب آن‌ها از طلای 18 عیار ساخته شده است. این نسخه‌ها که عرضه محدودی دارند، بخشی از مجموعه «هنر و طلا» این شرکت به حساب می‌آیند.

مدل پرچم‌دار این مجموعه آیفون‌ 1‌6 پرو است که قاب آن تماماً از طلای 18 عیار و کاملاً مطابق رنگ جدید Desert Titanium ساخته شده است. کاویار توضیح می‌دهد برای ساخت این دستگاه‌ها از دوره‌های هنری مختلفی الهام گرفته است و آثاری از سبک‌های گوتیک قرون وسطی، آرت‌دکو و طرح‌های پارامتریک مدرن را در تزیینات طلایی آن قرار داده است.

برای مثال، مدلی با عنوان «سمفونی» الگویی مبتنی بر مارپیچ ارشمیدس دارد که تقارن و نسبت‌طلایی در آن با یکدیگر ترکیب شده‌اند. لوگوی اپل که روی پنل این گوشی دیده می‌شود، نیز از طلای 18 عیار با رنگ Desert Titanium ساخته شده است.

«آنا الحسنی» در بیانیه Caviar می‌گوید:

«تیم ما چندین ماه است مشغول بررسی رنگ طلایی ارائه‌شده توسط افراد قابل‌اعتماد مرتبط با اپل است. هدف ما این بود که این گوشی را برای افرادی که به قاب‌های طلایی آیفون آشنا هستند، دقیقاً مطابق طلای 750 عیار واقعی آماده کنیم.»

آیفون با روکش طلا نسخه Paramount
آیفون با روکش طلا نسخه Duomo

علاوه‌بر نسخه سمفونی، Caviar دو نسخه محدود دیگر از آیفون 16 پرو را هم معرفی کرده است: Duomo و Paramount. هر دو مدل تزیینات طلایی منحصر‌به‌فردی دارند و در دو نسخه طلای 18 و 24 عیار فروخته می‌شوند.

نسخه‌های شخصی‌سازی‌شده کاویار از خانواده آیفون 16 پرو بسته به طراحی و خلوص طلایشان بین 10,630 تا 62,740 دلار قیمت دارند. عرضه محدود این دستگاه‌ها باعث شده بیشتر موردتوجه کلکسیونرها قرار بگیرند.

منبع : دیجیاتو
نظرات

نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

پربازدیدترین
آخرین اخبار