اعلام ورشکستگی کمپانی اجاره دی‌وی‌دی | تماشای نسخه فیزیکی فیلم‌ و سریال فراموش شده

«چیکس سوپ فور سول اینترتینمنت» مالک کمپانی «ردباکس» (Redbox) اعلام ورشکستگی کرد. این کمپانی می‌گوید بیش از یک هفته است که از پرداخت حقوق کارمندان و بدهی‌ها قاصر است.

کد مطلب: ۲۶۹۰۱
لینک کوتاه کپی شد
اعلام ورشکستگی کمپانی اجاره دی‌وی‌دی | تماشای نسخه فیزیکی فیلم‌ و سریال فراموش شده

به گزارش روبرونیوز، این کمپانی جمعه گذشته به کارمندانش اعلام می‌کند که ورشکسته شده و با ارسال یک ایمیل که به دست «ورج» رسیده می‌نویسد خواستار وام «بدهکار در تصرف» شده است - راهی که کمپانی‌های ورشکسته در پیش می‌گیرند تا بتوانند بدهی‌های خود را پرداخت کنند. با این حال پرداخت چنین وامی به این کمپانی حتمی نیست.

اسناد ورشکستگی «چیکس سوپ» نشان می‌دهد که این کمپانی به خرده‌فروشی والمارت و برخی از استودیوهای هالیوود از جمله یونیورسال، سونی، لاینزگیت و برادران وارنر بدهکار است. علاوه بر این، کمپانی بدهی‌های دیگری به بی‌بی‌سی، ویزیو، و پلکس دارد.

«چیکن سوپ» وقتی در سال ۲۰۲۲ «ردباکس» را خریداری کرد ۳۲۵ میلیون دلار بدهی داشت. این کمپانی اخیراً با ان‌بی‌سی‌یونیورسال در یک پرونده حقوقی سازش کرده اما در پرداخت ۱۶.۷ میلیون دلار کوتاهی کرده است. بدهی «چیکن سوپ» در حال حاضر به ۹۷۰ میلیون دلار می‌رسد.»

در ایران استارت حذف نسخه فیزیکی آثار نمایش خانگی از سال ۱۳۹۷ خورد و تیراژ آثار و سهولت به دسترسی آن‌ها رفته رفته کاهش چشمگیری یافت و از نظم حداقلی خارج شد تا این که در خرداد ۱۴۰۰ با پخش نسخه فیزیکی آثاری چون «شنای پروانه» پخش فیزیکی در ایران به صورت کامل متوقف شد.

منبع : ۳۰نما
نظرات

نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

پربازدیدترین
آخرین اخبار