خبر خوش برای طرفداران سریال تد لاسو؛ شروع فیلمبرداری فصل چهارم از این تاریخ

روبرونیوز: فصل چهارم سریال پرطرفدار «تد لاسو» (Ted Lasso) ساخته می‌شود.

کد مطلب: ۲۹۶۴۱
لینک کوتاه کپی شد
خبر خوش برای طرفداران سریال تد لاسو؛ شروع فیلمبرداری فصل چهارم از این تاریخ
به گزارش روبرونیوز،

 «هانا وادینگهام» بازیگر نقش «ربکا والتون» مالک باشگاه ای‌اف‌سی ریچموند، «برت گلدستین» بازیگر نقش «روی کنت» و نویسنده سریال و «جرمی سوئیفت» بازیگر نقش لزلی هیگینز» که از اعضای اتحادیه بازیگری بریتانیای اکویتی هستند با برادران وارنر تله‌ویژن به توافق رسیده‌اند.

پس از این توافق، استودیو با بازیگرانی وارد مذاکره می‌شود که در اتحادیه بازیگران آمریکا (SAG-AFTRA) عضویت دارند. علاوه بر «جیسون سودیکیس» بازیگر نقش «تد لسو»، «برندن هانت» و «جونو تمپل» از جمله این بازیگران خواهند بود.

در گزارش جدید آمده است که «فیل دانستر» بازیگر نقش «جیمی تارت» به خاطر تعهد به سریال‌های دیگری در پرایم ویدیو مذاکره نخواهد کرد.

«جیسون سودیکیس» در این سریال نقش یک مربی فوتبال آمریکایی را بازی می‌کند که هدایت تیم ای‌اف‌سی ریچموند در لیگ برتر انگلستان را می‌پذیرد.

او پیش‌تر گفته بود که نویسندگان داستانی که تمایل داشته‌اند را در قالب سه فصل روایت کرده‌اند: «این پایان داستانی است که می‌خواستیم بازگو کنیم، و امیدوار بودیم که بازگو کنیم و دوست داشتیم که بازگو کنیم. اینکه مردم بیشتر طلب می‌کنند بدون اینکه بدانند در فصل سوم چه پیش خواهد آمد و کنجکاوند باعث افتخار است.»

منابع نزدیک به پروژه می‌گویند صدور چراغ سبز برای فصل به معنای مشارکت سودیکس است چرا که استودیو بدون او با دیگر بازیگران وارد مذاکره نمی‌شد.

سودیکیس اولین بار در ویدیوهای تبلیغاتی شبکه ان‌بی‌سی اسپورتس نقش «تد لسو» را بازی کرد و سپس یکی از پربیننده‌ترین و تحسین‌شده‌ترین کمدی‌های دهه را با الهام از آن شخصیت ساخت. مدیران برادران وارنر و اپل تأکید کرده بودند که بازگشت یا پایان سریال به سودیکیس بستگی دارد.

«تد لاسو» برای سه فصل اول برنده ۱۳ جایزه امی از جمله دو امی بهترین کمدی پیاپی و امی بازیگری برای سودیکیس، گلدستین و وادینگهام شد.

فیلمبرداری فصل چهارم از اوایل سال ۲۰۲۵ شروع خواهد شد.

نظرات

نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

پربازدیدترین
آخرین اخبار