تام کروز، شارلیز ترون و بازیگران مشهور دیگری که در فیلم‌هایشان آسیب دیدند + ویدیو

روبرونیوز: بسیاری از بازیگران حرفه‌ای در طول فیلم‌برداری به دلایل مختلف دچار آسیب‌دیدگی شده‌اند. در این مطلب به چند نفر از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

کد مطلب: ۳۰۸۳۱
لینک کوتاه کپی شد
تام کروز، شارلیز ترون و بازیگران مشهور دیگری که در فیلم‌هایشان آسیب دیدند + ویدیو
به گزارش روبرونیوز،

برخی از بازیگران به خاطر تعهد خود به حرفه‌شان و انجام بدلکاری‌های خطرناک، گاهی اوقات با جراحات جدی مواجه می‌شوند. در اینجا به چند نفر از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

1. هریسون فورد:

   - در حین فیلم‌برداری "ایندیانا جونز" (Indiana Jones)، او دچار آسیب‌دیدگی شد و حتی در یکی از صحنه‌ها پایش زیر درب یک هواپیما ماند.

2. جکی چان:

   - جکی چان به خاطر حرکات اکشن و بدلکاری‌های خطرناک، بارها دچار آسیب‌دیدگی شده است. او حتی چندین بار دچار شکستگی استخوان و جراحات جدی شده است.

3. دنیل کریگ:

   - در حین فیلم‌برداری "جیمز باند"، دنیل کریگ دچار آسیب‌دیدگی‌های متعددی شد، از جمله آسیب به زانو و مچ پا.

4. تام کروز:

   - تام کروز در فیلم "مأموریت: غیرممکن" (Mission: Impossible) دچار آسیب‌های جدی شده است، از جمله آسیب به مچ پا در حین انجام بدلکاری‌ها. 

تام کروز

در مواردی حرکت بازیگر اساساً در فیلم‌نامه به شکل اجراشده نوشته نشده بود و در مورد تام کروز هم اشتباهی در تخمین چند میلی‌متر باعث آسیب‌دیدگی شد؛ البته برای او عادی‌ست که بدلکاری فیلم‌هایش را خودش انجام دهد.

5. شارلیز ترون:

   - در فیلم "مکس دیوانه: جاده خشم" (Mad Max: Fury Road)، او دچار جراحات شدیدی به دلیل صحنه‌های اکشن و بدلکاری‌ها گردید.

6. بروس ویلیس:

   - بروس ویلیس نیز در برخی از فیلم‌های اکشن خود، دچار آسیب‌دیدگی‌هایی شده است که بر اثر بدلکاری‌ها و صحنه‌های خطرناک بوده است.

بروس ویلیس

چند نمونه از سکانس‌های دشوار فیزیکی و بازیگرانی که هنگام اجرای نقش، چنان در حس فرو رفته‌اند که به خودشان آسیب جدی زده‌اند را در ویدیوی زیر ببینید.

نظرات

نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

پربازدیدترین
آخرین اخبار