زلزله در اخبار موسیقی جهان با دستگیری خواننده مشهور | پشت پرده مرگ ستاره‌های موسیقی این شخص است؟ | همدستی بیانسه و همسرش با قاتل مایکل جکسون؟!

روبرونیوز: ​پرونده شان پی‌ دی دی رپر مشهور و‌ یکی از تاثیر گذارترین افراد در دنیای موسیقی روز به روز عجیب تر می‌شود.

کد مطلب: ۳۰۹۴۳
لینک کوتاه کپی شد
زلزله در اخبار موسیقی جهان با دستگیری خواننده مشهور | پشت پرده مرگ ستاره‌های موسیقی این شخص است؟ | همدستی بیانسه و همسرش با قاتل مایکل جکسون؟!
به گزارش روبرونیوز،

چند روز پیش بود که بعد از زیاد شدن شکایت چندین زن‌ درباره مورد سو‌استفاده قرار گرفتنشان پلیس لس انجلس در‌حالی که شان در نیویورک بود به خانه ی او‌ رفت‌ و‌ با جمع‌ اوری‌ مدارکی از جمله تعدادی ویدیو او را به سرعت در نیویورک دستگیر کرد.

اما حالا چند روز پس‌ از دستگیری او منابعی اعلام کردند اسنادی پیدا شده که نشان می دهد او در مرگ غیر منتظره توپاک که در ان زمان رقیب دی دی بود و همچنین تزریق دارو‌های اشتباه و مرگ مایکل جکسون و همچنین کشته شدن الیا خواننده ای که در شروع محبوبیتش به طرز مشکوکی درگذشت نقش داشته است.

اتهامات وارد شده به پی دی دی که علاوه بر قتل ها شامل سواستفاده از دختران و پسران زیر سن قانونی، مجبور کردن انها به استفاده از مواد مخدر و‌ رابطه جنسی و سپس فیلم‌گرفتن تهدید کردن انها بوده گردن بیانسه و جی‌زی را نیز گرفته زیرا بیانسه و جی‌زی دوستان صمیمی این شخص بودند و‌ حالا بسیاری احتمال قتل مشکوک الیا را به بیانسه نسبت می‌دهند زیرا الیا و بیانسه دقیقا در یک زمان فعالیتشان را شروع کردند و رقیب هم‌ بودند و گفته شده شان برای همین اقدام به دست داشتن در قتل الیا کرده است!

با اینکه هنوز هیچ اتهام رسمی به بیانسه و جی زی وارد نشده و هیچ‌کدام از شاکیانی که مورد سو‌استفاده جنسی بودند نامی از آنها نبردند اما تعداد دنبال کننده های آنها از روز گذشته حدود ۵ میلیون‌ کاهش داشته و مردم آنها را مقصر دانستند زیرا گفتند «این زوج اگر هم در کارهای دی دی نقش نداشتند اما دوست صمیمی او‌ بودند و قطعا از کثافت کاری های او خبر داشتند و‌ باید ان را اعلام می‌کردند یا حداقل رابطه شان را قطع می کردند».

همچنین خبر ها نشان از سو‌استفاده دی‌دی از جاستین بیبر در اوایل شهرتش می‌دهد زیرا دی دی در زمانی که جاستین ۱۵ ساله بوده به مدت ۴۸ ساعت به بهانه کار‌ موسیقی سرپرستیش را به عهده گرفته بوده و احتمال تعرض به او توسط دی دی در مهمانی هایش وجود دارد و بسیاری خواستار شفاف سازی و حمایت از جاستین شدند. 

خواننده

همچنین مصاحبه های قدیمی از جاستین ۱۶ ساله که‌ مشخص است حال روحی خوبی ندارد و ناراحت است ولی می‌گوید نمی تواند حرفی بزند و وانمود میکند حالش خوب است دوباره وایرال شده و مردم نوشتند احتمالا در آن زمان جاستین دچار تروماهای زیادی شده است.

با این حال وکیل دی دی او‌را بی گناه دانسته و متن بالا بر اساس اطلاعاتی است که در سایت های معتبر تا کنون منتشر شده (اطلاعات و لیست های غیر معتبر و ساختگی زیادی در مورد این پرونده هم منتشر شده که در‌ متن بالا نیست) و حالا باید تا روز دادگاه و ارائه مدارک اصلی و اسناد و اتهامات واقعی وارده به او صبر کرد تا اصل ماجرا معلوم شود.

همچنین مصاحبه دیگری از جاستین که گفته بود "آرزو‌ میکند خواننده های جدید جوان مثل بیلی آیلیش چیزی که سر‌ او‌ آمده را تجربه نکنند و برای حمایت از جلوگیری آسیب به آنها نهایت تلاشش را میکند" دوباره وایرال شده و بسیاری دلیل حرف های جاستین را تعرض احتمالی دی دی و‌سو‌استفاده از او دانستند!
گفته شده اطلاعات این پرونده که دارای جزئیات بیشتری است در اختیار 50cent رپر‌ و‌تولید کننده که خودش هم‌ از قربانیان فعالیت های دی دی بوده قرار گرفته و او به سرعت مشغول تولید یک مستند در‌ مورد تمام کارهای کثیف شان با مدرک و استناد است.

چیزی‌ که‌ مورد‌ سوال و تعجب بسیاری قرار گرفته این است که‌ چگونه شان دی‌دی توانسته ۲۰ سال به این فعالیت های کثیفش بدون لو رفتن ادامه دهد!!!!

نظرات

نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

پربازدیدترین
آخرین اخبار