یکی از متهمان مرگ مشکوک بازیگر مشهور اعتراف کرد

روبرونیوز: دکتر متیو پری به دلیل دست داشتن در مرگ او بر اثر مصرف بیش از حد کتامین مجرم شناخته شد!

کد مطلب: ۳۱۰۱۱
لینک کوتاه کپی شد
یکی از متهمان مرگ مشکوک بازیگر مشهور اعتراف کرد
به گزارش روبرونیوز،

یکی از دو پزشک کالیفرنیایی که در میان پنج نفر متهم به مرگ متیو پری، ستاره سریال “Friends” با مصرف بیش از حد دوز متهم شده بودند، دکتر مارک چاوز روز چهارشنبه به توزیع غیرقانونی داروی کتامین اعتراف کرد.

دکتر چاوز که یک کلینیک کتامین را اداره میکرده است اعتراف کرده که کتامین را برای پزشک دیگری به نام سالوادور پلاسنسیا، که دارو را در اختیار متیو پری قرار میداده، تامین کرده است. او اذعان داشته که کتامین را در حالی به پلاسنسیا ارائه میکرده که او می‌دانسته این دارو فقط باید تحت نظارت پزشکی با دوز کافی و با تجهیزات ایمنی مناسب در نزدیکی آن تجویز شود.

درخواست چاوز به دادگاه بعد از اعتراف به گناهکار بودنش شامل همکاری با تحقیقات است و ممکن است منجر به ۱۰ سال زندان شود.

یکی دیگر از پزشکان متهم در این پرونده، دکتر سالوادور پلاسنسیا، مانند جاسوین سانگا، یکی دیگر از متهمان، که به گفته مقامات تامین کننده غیرقانونی دارو بوده و به عنوان “ملکه کتامین” شناخته می شود، ادعای بی گناهی کرده اند. این دو نفر قرار است در ماه مارچ محاکمه شوند.

اما دستیار شخصی میتو پری، کنت ایواماسا، که اعتراف کرده به متیو دارو تزریق میکرده است، و واسطه ای که گفته است کتامین را از سانگا تهیه کرده است، قبلاً به اتهاماتی که با آن روبرو بودند اعتراف کرده اند.

مقامات گفتند که پلاسنسیا کتامین را از چاوز خریداری کرده است و در پیام های متنی به چاوز در مورد مبلغ دریافتی این دارو از متیو پری نوشته “من نمیدونم این احمق چقدر پول میده”.

متیو پری دقیقا یک سال قبل در اکتبر ۲۰۲۳ در سن ۵۴ سالگی در اثر اووزدوز با کتامین درگذشت.

نظرات

نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

پربازدیدترین
آخرین اخبار