اولین واکنش گاریدو به نقل و انتقالات پرسپولیس؛ بسیار مهم است که چنین بازیکنی جذب شود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از این که به عنوان سرمربی تیم بزرگی مثل پرسپولیس انتخاب شدم به خودم افتخار می‌کنم.

کد مطلب: ۲۷۰۳۰
لینک کوتاه کپی شد
اولین واکنش گاریدو به نقل و انتقالات پرسپولیس؛ بسیار مهم است که چنین بازیکنی جذب شود

به گزارش روبرونیوز «خوان کارلوس گاریدو» در نشست خبری اظهار داشت: افتخار بزرگی است که سرمربی پرسپولیس هستم و به خوبی واقفم که این باشگاه بزرگ است و تیم‌های بزرگ خواسته‌های بزرگ دارند.

او افزود: مهم‌ترین موفقیت هواداران هستند و پرسپولیس بابت هوادارانش در جهان نامدار است.  من نماینده میلیون‌ها هوادار پرسپولیس هستم و احساس افتخار آنها به تیم‌شان برای من اهمیت دارد.

او تصریح کرد: هدف ما کسب عنوان قهرمانی است و بازی به بازی جلو می‌رویم.‌ بازیکنان خوبی داریم و با کمک به همه بازیکنان تلاش می‌کنیم تا کیفیت پرسپولیس بالا رود. 

او خاطر نشان کرد: من نهایت سعی خود را خواهم کرد که بازی به بازی جلو برویم.

او تصریح کرد: باشگاه داره رو نقل و انتقالات کار می‌کند من با مدیرعامل و بادامکی صحبت کردم و کارهای نقل و انتقالاتی را آنها انجام می‌دهند و هفته آینده زمان مناسبی است برای نقل و انتقالات.

پرسپولیس همیشه عطش قهرمانی را دارد و بازیکنان این موضوع را می‌دانند که با چه هدفی بازی کنند. مهم‌ترین دستورالعمل ما پیروزی در هر بازی است و زمانی که ما عطش قهرمانی داریم باید برای هدف خود بجنگیم. ما نماینده میلیون‌ها هوادار هستیم و هواداران همیشه عادت دارند تا برد پرسپولیس را شاهد باشند.  ما نظام و قانو‌ مندی را در تیم برقرار خواهیم کرد.

گاریدو افزود: پرسپولیس تیم قوی است و مدیریت در تلاش است که قرارداد بازیکنان تمدید شود و من به مدیریت باشگاه اطمینان دارم. بسیار مهم است که بازیکنی جذب شود که عطش قهرمانی داشته باشند.

او تصریح کرد: پرسپولیس تیم بزرگی است و ما دستورالعمان پیروزی در هر بازی است. دربی همیشه بازی بزرگی است و می‌دانم باید از لحاظ روحی و روانی برای دربی جنگید.

نظرات

نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

پربازدیدترین
آخرین اخبار