۴۸ ساعت تا خرید خارجی و مهم پرسپولیس | اولویت نقل و انتقالاتی سرخ ها مشخص شد

با توجه به جدایی دانیال اسماعیلی‌فر و البته احتمال ترانسفر عبدالکریم حسن و جدایی علی نعمتی، اولویت پرسپولیس در نقل و انتقالات جذب مدافع کناری خواهد بود

کد مطلب: ۲۷۲۴۴
لینک کوتاه کپی شد
۴۸ ساعت تا خرید خارجی و مهم پرسپولیس | اولویت نقل و انتقالاتی سرخ ها مشخص شد

به گزارش روبرونیوز بعد از ماجرای چرخش ناگهانی مهدی لیموچی حالا پرسپولیس جدی‌تر از قبل دنبال فراهم کردن مقدمات جذب فرشاد احمدزاده در آن پست افتاده که هنوز مشکل رضایتنامه‌اش با سپاهان را حل نکرده است.

در عین حال با توجه به جدایی دانیال اسماعیلی‌فر و البته احتمال ترانسفر عبدالکریم حسن و جدایی علی نعمتی، اولویت پرسپولیس در نقل و انتقالات جذب مدافع کناری خواهد بود که در این زمینه مدیران باشگاه سرخ دنبال گزینه‌های خارجی هستند.

در این باره یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس می‌گوید احتمالا تا دو روز دیگر (احتمالا شنبه) خبرهایی در این باره خواهد شد و احتمال جذب یکی از گزینه‌های خارجی مد نظر باشگاه وجود دارد.

مذاکره و نام و نشان گزینه‌های خارجی پرسپولیس برای پست دفاع چپ و راست کاملا سری و مخفیانه دنبال می‌شود  ضمن اینکه پرسپولیسی‌ها می‌گویند اکام هاشم مدافع چپ عراقی که صحبت از آن در رسانه‌ها مطرح است یکی از گزینه‌هایی بوده که به این باشگاه معرفی شده و گزینه نهایی آنها نیست.

در عین حال هنوز خبری از ماجرای جدایی عبدالکریم حسن نیست. باشگاه پرسپولیس به تیم‌های قطری خواهان او اعلام کرده برای صدور رضایتنامه این بازیکن 2 میلیون دلار می‌خواهند که با چانه‌زنی احتمالی به 1.5 میلیون دلار هم قانع خواهند شد تا او را برای درآمدزایی بفروشند.

 

نظرات

نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

پربازدیدترین
آخرین اخبار