رونمایی درویش از چت شخصی با رضاییان ؛ حرف آخر در مورد رامین و بیرانوند

مدیرعامل پرسپولیس توضیحاتی در خصوص نقل و انتقالات این تیم داد.

کد مطلب: ۲۷۳۷۸
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی درویش از چت شخصی با رضاییان ؛ حرف آخر در مورد رامین و بیرانوند

به گزارش روبرونیوز درویش که در روزهای اخیر تحت فشار زیادی قرار دارد در تجمع هواداران پرسپولیس عصبی و مستاصل به نظر می‌رسید‌. او در میان همهمه هواداران به شکل عجیبی با خیره شدن به چشم‌های هوادار عصبی پرسپولیس که تُن صدایش به نزدیکی‌های فریاد رسیده بود، سعی می‌کرد جواب او را بدهد‌.

 

در نهایت درویش از هواداران درخواست کرد دوربین‌های‌شان را خاموش کنند تا تک تک به سوالات‌شان جواب بدهند و این اتفاق باعث شد ویدیویی از ادامه صحبت‌های درویش گرفته نشود اما شنیده‌های خبرنگار ما شرح داده شده است.

بسیاری از مدیرعامل باشگاه راجع به رامین رضاییان پرسیدند و درویش به آنها پیام‌هایش به این مدافع در واتس‌اپ را نشان داد که این بازیکن حتی جواب او را نداده است‌!

 مدیرعامل پرسپولیس در میان جمعیت می‌گوید که این هفته قرار است مذاکرات و خریدهای جدید نهایی شوند اما هواداران معترض از ناتوانی او در جذب لیموچی و آقایی‌پور می‌گویند و گلایه می‌کنند. درویش پاسخ می‌دهد که حتی به آنها گفته پول بیشتری از سپاهان برای رضایت‌نامه می‌دهد اما همه چیز به شکل عجیبی کنسل شده است.

 

مدیرعامل پرسپولیس همچنین وعده تمدید قرارداد گئورگی گولسیانی را داد. وقتی از او در مورد بیرانوند سوال شد گفت که مسئله این دروازه‌بان، حقوقی است و نمی‌تواند در این خصوص حرفی بزند.

نظرات

نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

پربازدیدترین
آخرین اخبار