جدیدترین گزینه خارجی پرسپولیس؛ ستاره جوان و محبوب گاریدو

خوان کارلوس گاریدو، سرمربی سابق الوداد و فعلی پرسپولیس ایران، تلاش می‌کند تا همچنان به جذب بازیکنان از تیم مراکشی ادامه دهد.

کد مطلب: ۲۷۵۲۹
لینک کوتاه کپی شد
جدیدترین گزینه خارجی پرسپولیس؛ ستاره جوان و محبوب گاریدو

به گزارش روبرونیوز پس از حضور خوان کارلوس گاریدو روی نیمکت پرسپولیس، سرخ پوشان براساس لیست مربی اسپانیایی در حال جذب نفرات مورد نظر این سرمربی هستند که نکته جالب، حضور پرتعداد شاگردان سابق گاریدو، در لیست خرید سرخ‌هاست.

در شرایطی که به نظر می‌رسد کار پیوستن ایوب العملود به پرسپولیس تمام شده است و در روزهای اخیر نیز شایعاتی درخصوص مذاکرات با یحیی عطیه‌الله منتشر شده بود، حالا رسانه مطرح عربی از یک نام جدید در فهرست گاریدو خبر داده است.

    وب سایت کووورة نوشته است که عبدالله حیمود، جدیدترین هدف نقل و انتقالاتی پرسپولیس است. بازیکن جوان و 23 ساله مراکشی که در الوداد سابقه شاگردی گاریدو را دارد، توسط این سرمربی اسپانیایی به مسئولان باشگاه معرفی شده تا زمینه حضور او در تهران را مهیا کنند.

عبدالله حیمود فوتبال خود را از آکادمی محمد پنجم مراکش آغاز کرد و در سال 2021 به تیم بزرگسالان الوداد پیوست. او سابقه بازی برای تیم زیر 23 ساله‌های مراکش را نیز در کارنامه دارد و پست او هافبک میانی و هافبک دفاعی است.

 

حیمود

نظرات

نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

پربازدیدترین
آخرین اخبار