معاوضه جذاب میان استقلال-سپاهان؛ ستاره سرشناس در راه تهران؟

استقلالی‌ها در شرایطی مطابق درخواست جواد نکونام به دنبال جذب برایان دابو هستند که او هنوز یک فصل دیگر با سپاهان قرارداد دارد.

کد مطلب: ۲۷۷۶۰
لینک کوتاه کپی شد
معاوضه جذاب میان استقلال-سپاهان؛ ستاره سرشناس در راه تهران؟

به گزارش روبرونیوز استقلال و سپاهان در بازار تابستانه تعاملات جالب‌توجهی داشته‌اند که حضور رضاییان و زکی‌پور در استقلال و پیوستن حردانی به سپاهان توجهات را به خود جلب کرده است. در این میان گفته می‌شود که احتمال ادامه‌دار بودن ردوبدل‌شدن بازیکنان میان دو تیم وجود دارد و محمد دانشگر، مدافع باتجربه سپاهان یکی از بازیکنانی است که جواد نکونام نسبت به جذب او ابراز تمایل کرده است. در این بین، نکونام نسبت به جذب برایان دابو هم علاقه‌مند است و امید دارد که مدیران باشگاه استقلال بتوانند این هافبک 32 ساله را به خدمت بگیرند.

استقلالی‌ها در شرایطی مطابق درخواست جواد نکونام به دنبال جذب برایان دابو هستند که او هنوز یک فصل دیگر با سپاهان قرارداد دارد. در این میان آبی‌ها تلاش‌شان بر این است که بتوانند رضایت‌نامه دابو را از طریق معاوضه بازیکن دریافت کنند و جالب آنکه با توجه به عدم تمایل جواد نکونام به همکاری با منتظر محمد، مدیران باشگاه استقلال در سودای معاوضه این ستاره عراقی با دابو هستند. محمد در فصل اخیر یکی از چهره‌های کلیدی ترکیب مس رفسنجان بود اما با این وجود همچنان مهره موردپسند جواد نکونام نیست.

مسئولان باشگاه استقلال گفته می‌شود رسماً پیشنهاد معاوضه برایان دابو با منتظر محمد را ارائه کرده‌اند؛ آن‌هم در حالی‌که ژوزه مورایس نسبت به همکاری با محمد موضع مثبتی دارد اما علاقه او همکاری همزمان با دابو و محمد است. باید دید با توجه به بسته پیشنهادی استقلالی‌ها، آیا نکونام موفق به جذب هافبک مورد علاقه‌اش می‌شود و مورایس هم همکاری‌اش را با منتظر محمد آغاز می‌کند یا با توجه به عملکرد خوب دابو در ترکیب سپاهان، طلایی‌پوشان مجوز خروج این هافبک باتجربه را صادر نخواهند کرد. نکته مهم آنکه عدم همراهی دابو در سفر به ترکیه برای حضور در اردوی پیش‌فصل سپاهان، آینده این ستاره باتجربه را در اصفهان مبهم‌تر از همیشه کرده و باید دید طی روزهای آتی چه اتفاقاتی پیرامون آینده کاری او رخ خواهد داد.

 

نظرات

نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

پربازدیدترین
آخرین اخبار