کنایه سنگین تاج؛ این بازی مایه آبروریزی شد! | اگر کرمان ۲ هتل پنج ستاره داشت، بازی‌های ملی را آنجا برگزار می‌کردیم!

روبرونیوز:‌ رئیس فدراسیون فوتبال شرایط ورزشگاه نقش جهان را مایه آبروریزی خواند.

کد مطلب: ۲۸۸۲۳
لینک کوتاه کپی شد
کنایه سنگین تاج؛ این بازی مایه آبروریزی شد! | اگر کرمان ۲ هتل پنج ستاره داشت، بازی‌های ملی را آنجا برگزار می‌کردیم!
به گزارش روبرونیوز،

جلسه ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌ها امروز با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و مدیران باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس آغاز شد‌.

در ابتدای این نشست مهدی تاج با تبریک روز خبرنگار به اهالی رسانه، اظهار داشت:وضعیت موجود را هم اکنون می‌بینیم. با توجه به زمینی که دیروز در استادیوم نقش جهان اصفهان. دیدم مشکلات جدی برای بازی تیم ملی ایران هم رقم می‌خورد. بازی دیروز مایه آبروریزی شد.

وی افزود: اگر حریفان ما برای گرفتن امتیاز بیایند؟ در چنین چمن‌هایی هم بخواهند دفاعی بازی کنند به مشکل خواهیم خورد. دنبال راهکار جدیدی هستیم.

رئیس فدراسیون درمورد دلایل عدم انتخاب استادیم شهرهای دیگر برای بازی تیم ملی ایران مقابل قرقیزستان افزود: اگر کرمان ۲ هتل پنج ستاره داشت، بازی‌های ملی را آنجا برگزار می‌کردیم. اکنون ما حدود هفت تا هشت ورزشگاه آماده داریم که باید به تعداد آنها افزوده شود.

تاج درخصوص عدم میزبانی ورزشگاه تختی تهران از بازی‌های استقلال و پرسپولیس گفت: از رسانه‌ها درخواست دارم به ما کمک کنند. الان ورزشگاه تختی به دلایل مختلف مورد تایید نهادهای امنیتی قرار نگرفت. این در حالی است که آنجا ورودی زنان و همچنین جایگاه ویژه آماده دارد اما گفته‌اند بار ترافیکی‌اش سنگین است و دچار مشکل می‌شویم.

وی افزود: باید خودمان را جای مدیران ورزشگاه هم بگذاریم که موظف هستند ۲ استادیوم را فوری اعلام کنند. این کار سختی است. در جلسه شورای تامین استان هم گفتم نمی‌توان بار ترافیکی را دلیلی دانست که ۲ باشگاه ما معطل بمانند.

رییس فدراسیون تصریح کرد: باید به هر حال همگی دست به دست هم دهیم که بازی‌ها برگزار شود تا ورزشگاه آزادی هم برسد. باز هم می‌گویم این کار وظیفه فدراسیون فوتبال و نهادهای سازمان لیگ و یگان ویژه نیست اما کشورما نیازمند چنین نکته‌ای است تا همگی کمک کنیم.

تاج عنوان کرد: نباید در بحث مرمت ورزشگاه‌ها مماشات کنیم. باز هم می‌گویم در استانداردسازی ورزشگاه چانه‌زنی نشود و لابی نکنید. اگر قرار است کسی به یک ورزشگاه نرود اصرار نکنید هوادار برود زیرا دچار مشکل می‌شویم.

منبع : فارس
نظرات

نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

پربازدیدترین
آخرین اخبار