رنگ مدال طلای المپیک یک‌هفته‌ای رفت! + عکس

روبرونیوز: نشریۀ انگلیسی تلگراف گزارشی از انتقادها نسبت به کیفیت مدال‌های المپیک پاریس منتشر کرد و نوشت که رنگ مدال‌ها در کمتر از یک هفته از بین می‌رود.

کد مطلب: ۲۸۹۳۸
لینک کوتاه کپی شد
رنگ مدال طلای المپیک یک‌هفته‌ای رفت! + عکس
به گزارش روبرونیوز،

 

نیجا هاستون، اسکیت‌باز تیم ملی ایالات متحده، وضعیت نامناسب مدال المپیک خود را تنها یک هفته پس از مسابقه در پاریس فاش کرد.

هاستون ۲۹ ساله، پس از یووتو هوریگومه از ژاپن که مدال طلا گرفت و جاگر ایتون، هم‌وطن آمریکایی خود که مدال نقره را تصاحب کرد، سوم شد و مدال برنز را در پایتخت فرانسه به دست آورد.

چند روز پس از بازگشت به آمریکا، هاستون در اینستاگرام خود نظراتش را درباره کیفیت مدالی که در بازی‌ها برده بود، به اشتراک گذاشت.

هاستون گفت: «مدال‌های المپیک وقتی تازه هستند، خیلی خوب به نظر می‌رسند.»

او ادامه داد: «اما پس از اینکه مدال برای مدتی روی پوستم با کمی عرق بود و دوستانم در طول آخر هفته آن را به گردنشان انداختند»، قبل از اینکه دوربین را به سمت مدال خود بچرخاند، مکث کرد.

سپس، کیفیت پایین مدال دیده می‌شود که رنگ برنزی از چندین قسمت آن پوسته پوسته شده است.

او گفت: «ظاهراً کیفیت آن‌ها به اندازه‌ای که فکر می‌کردید بالا نیست.» سپس روی قسمت‌هایی که رنگ‌ها پوسته شده‌اند، زوم کرد و افزود: «داره بد به نظر می‌رسه.»

هاستون با چرخاندن مدال مقابل دوربین نشان داد که هر دو سمت آن به طور قابل توجهی آسیب دیده و رنگ‌ها پوسته پوسته شده‌اند.

او در ویدیو می‌گوید: «نمی‌دانم، اما بنظرم کیفیت مدال‌های المپیک، باید کمی تغییر کند.»

مدال

هاستون یک بار دوازده مدال طلا در مسابقات ایکس گیمز و شش مدال طلا در مسابقات جهانی به دست آورده است. علاوه بر این، او در هر دو مسابقه ۹ نقره و ۴ برنز دارد.

در حالی که اولین حضور او در المپیک به یک سکو ختم شد، قطعه ارزشمند یادبود او از این مسابقات، خیلی زود پس از پیروزی‌اش، ظاهر با ارزش خود را از دست داد.

هاستون اضافه کرد: «مدال شبیه اینه که انگار به جنگ رفته و برگشته.»

منبع : العین فارسی
نظرات

نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

پربازدیدترین
آخرین اخبار