اعتراف بزرگ بیرانوند؛ پسرم به خاطر من تهدید به خودکشی کرد

روبرونیوز: علیرضا بیرانوند افشاگری عجیبی انجام داده است.

کد مطلب: ۲۹۳۱۸
لینک کوتاه کپی شد
اعتراف بزرگ بیرانوند؛ پسرم به خاطر من تهدید به خودکشی کرد
به گزارش روبرونیوز،

علیرضا بیرانوند افشاگری مهمی علیه پرسپولیس انجام داد که شاید کمتر کسی تن به این کار می‌داد. او معمولا حرفی که در دلش هست را می‌زند و به شدت رک است. خیلی وقت‌ها هم حرف‌هایش بر علیه خودش استفاده می‌شود. مثلا علیرضا بعد از پایان لیگ در مصاحبه ای اعلام کرد که بند فسخی در قراردادش نیست ولی در قراردادش تبصره وجود داشت و با استفاده از همین بند، قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرد و راهی تراکتور شد. به تازگی یکی از رسانه‌ها فایل صوتی از بیرانوند منتشر کرد که بیرانوند مدعی گرفتن سه میلیارد پول خارج از قراردادش از باشگاه پرسپولیس شد. تقریبا همه می‌دانند که اکثر بازیکنان این کار را انجام می‌دهند و بارها شاهد گرفتن پول‌های زیرمیزی در فوتبال ایران بودیم. با این حال کسی این موضوع را رسانه ای نمی‌کند ولی بیرانوند این کار را انجام داد. افشاگری اخیر بیرانوند علیه پرسپولیس در دعوایی که بین طرفین وجود دارد، قابل پیش بینی بود. در واقع دو طرف از هر فرصتی استفاده می‌کنند تا یکدیگر را بکوبند. در این گزارش به بهانه افشاگری جنجالی علیرضا می‌خواهیم چند مورد از اقدامات خاص گلر شماره یک پرسپولیس و تیم ملی را مرور کنیم.

سه میلیارد زیرمیزی گرفتم!

روز گذشته فایل صورتی منتسب به علیرضا بیرانوند در یک سایت منتشر شد. در این وویس که به نظر بیرانوند آن را برای یکی از دوستانش ارسال کرده، او جمله‌هایی را به زبان می‌آورد که یک ادعای فوق العاده جنجالی علیه پرسپولیس محسوب می‌شود.

بیرانوند در این فایل صوتی تلاش می‌کند تا روایت خود را از وضعیت قراردادش با پرسپولیس و همچنین فسخ قرارداد ارائه دهد. بیرانوند در این فایل صوتی می‌گوید: بر اساس قوانین، باشگاه می‌توانست ۲۰ درصد آپشن در قرارداد بگنجاند که مربوط به رضایت سرمربی، حضور در تیم ملی و حضور در ۵۰ درصد مسابقات را شامل می‌شود، اما موضوع پاداش‌ها فرق می‌کند. پاداش، چیزی است که خارج از قرارداد پرداخت شده و چیزی حدود سه میلیارد به هر بازیکن بوده است. (نقل به مضمون)

بیرانوند سپس توضیح می‌دهد که این سه میلیارد شامل پرداختی‌هایی است که حامیان مالی باشگاه به بازیکنان داشتند و در قرارداد نیامده است. این برای اولین بار است که بازیکنی از پرسپولیس یا سایر تیم‌ها چنین ادعایی را به زبان می‌آورد و می‌گوید که بازیکنان یک تیم دریافتی خارج قرارداد داشته‌اند.

بیرانوند می‌گوید که بخشی از این پرداختی‌ها از حساب باشگاه پرسپولیس بوده و پرسپولیس با استناد به همین موضوع آن را از قرارداد اصلی کسر کرده تا بتواند در کمیته تعیین وضعیت علیه او (بیرانوند) حکم بگیرد.

به عبارتی بیرانوند معتقد است که اسپانسرهای پرسپولیس به بازیکنان این تیم در قابل پاداش، ارقامی را پرداخت کرده‌اند و فقط بخشی از آن حساب باشگاه انجام شده که باشگاه پرسپولیس آن بخش از مبلغ که از حساب خودش واریز شده را از قرارداد بازیکنان کسر کرده است.

پسرم تهدید به خودکشی کرد

علیرضا سال قبل هم در تیتر اصلی اخبار نقل و انتقالات بود و پیشنهاد وسوسه انگیز استقلال به او فوتبال ایران را فوتبال ایران را تحت الشعاع قرار داده بود. هرچند بیرانوند از ابتدا هم مشخص بود به استقلال نخواهد رفت و آن ماجرا به خاطر تحت فشار قرار دادن مدیران پرسپولیس برای بستن قرارداد جدید بوده ، با این حال بیرانوند در خصوق رفتن احتمالی اش به استقلال صحبت‌های جالبی را مطرح کرده بود. نکته جالب این بود سنگربان شماره یک تیم ملی و پرسپولیس تاکید کرد که پسرش به او گفته اگر به استقلال می‌رفت خودکشی می‌کرد. هرچند این صحبت برای رسانه‌ها و مردم جذابیت دارد ولی در واقع بیرانوند نباید این ماجراها را رسانه ای می‌کرد. کاری که کمتر فوتبالیستی انجام می‌دهد ولی خب بیرانوند جزو خاص ترین فوتبالیست‌های ایران است و از گفتن این حرف‌ها ابایی ندارد.

 

نظرات

نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

پربازدیدترین
آخرین اخبار