دوست داشتم و این کارها را کردم و خوب کردم؛ رفتار عجیب داور لیگ برتری

روبرونیوز: اشتباهات داور بازی خیبر و سپاهان و برخی ‌چت‌هایی که در فضای مجازی در این خصوص منتشر شد خبرساز شد.

کد مطلب: ۲۹۷۱۱
لینک کوتاه کپی شد
دوست داشتم و این کارها را کردم و خوب کردم؛ رفتار عجیب داور لیگ برتری
به گزارش روبرونیوز،

تیم خیبر خرم‌آباد با کسب یک پیروزی و یک شکست در جایگاه هفتم جدول رده‌بندی قرار دارد.

شکست مقابل سپاهان با وجود برخی اشتباهات داوری باعث شد تا مدیران این باشگاه نسبت به قضاوت این بازی معترض شده و گویا برخی اشتباهات عمدی را دلیل ناکامی تیم‌شان در این دیدار می‌دانند.

شکایت آنها از داور بازی و پیگیری‌های مکررشان نشان می‌دهد که قصد ندارند شکست هفته دوم را فراموش کرده و به دنبال آن هستند تا حداقل با محروم کردن داور دل‌شان خنک شود.

رفتار عجیب داور

اشتباهات داور بازی خیبر و سپاهان و برخی ‌چت‌هایی که در فضای مجازی در این خصوص منتشر شد مسئولان این باشگاه تازه لیگ برتری‌ را نسبت به عملکرد حسین زیاری حساس کرد. تا جایی که آنها تصور می‌کنند شاید عمدی در قضاوت او وجود داشته است.

احسان ناصر، مدیرعامل باشگاه خیبر خرم‌آباد درخصوص حواشی داوری پیرامون بازی اخیر آنها مقابل سپاهان گفت: «حرف من نیست، بلکه تمامی گزارشات کارشناسی دو گل سپاهان را مردود می‌دانند و حتی برخی گل خیبر را هم مردود اعلام کردند. در بهترین حالت برای سپاهان هر سه گل مردود است. واقعا حق خیبر این نیست که به خانه‌اش بیایند سرش را ببرند و هیچ توجهی به اعتراض‌ها نکنند.

حتی داور در واکنش به صحبت‌ها و اعتراضات مربی ما دورادور عکس‌العمل نشان می‌داد و به خود اجازه نداد نزدیک مربی ما بیاید و با او صحبت کند، چراکه در وجودش ترس داشت. اگر غیر از این بود نزدیک خط با سرمربی ما مثل همه داورها صحبت می‌کرد و سعی می‌کرد مربی ما را قانع کند. جالب‌تر اینکه حتی در پی‌وی هم ادعا کرده: «دوست داشتم و این کارها را کردم و خوب کردم. هر کاری دوست دارید بکنید.» متاسفم اما این است ادبیات یک داور لیگ برتری! کجای دنیا یک داور چنین رفتاری می‌کند؟»

نظرات

نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

پربازدیدترین
آخرین اخبار