ستاره پرسپولیس گزینه جدید گاریدو را تایید کرد | سرخ‌ها یکی از این دو بازیکن را جذب می‌کنند

روبرونیوز: اینطور که به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس با افزایش سقف قراردادها درصدد جذب یگ گزینه خارجی دیگر است.

کد مطلب: ۳۰۴۱۶
لینک کوتاه کپی شد
ستاره پرسپولیس گزینه جدید گاریدو را تایید کرد | سرخ‌ها یکی از این دو بازیکن را جذب می‌کنند
به گزارش روبرونیوز،

باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب یک وینگر راست خارجی است و اگر سازمان لیگ به این باشگاه مجوز دهد، ششمین بازیکن خارجی سرخپوشان هم به‌عنوان سهمیه آزاد جذب خواهد شد.

منصور قنبرزاده اخیرا مدعی شد کارگروه نظارت بر سقف قراردادها در نظر دارد مجوز جذب یک بازیکن داخلی و یک بازیکن خارجی را برای باشگاه‌ها صادر کند که این اتفاق هنوز رخ نداده است. اما باشگاه پرسپولیس همچنان مصمم است که یک سهمیه سوخته‌اش به خاطر نبیل باهویی را زنده کند. در همین راستا برخی ایجنت‌ها اخیرا گزینه‌های خود را برای پست وینگر راست به مدیریت باشگاه پرسپولیس معرفی کرده‌اند و درویش هم همه چیز را به گاریدو سپرده است.

سرمربی سرخپوشان نیز در این مورد قرار است امروز تصمیم‌گیری کند؛ هرچند گفته می‌شود او در مورد منتصر لحتمی، وینگر مراکشی با ایوب المعلود هموطن او صحبت کرده و او نیز کیفیت این بازیکن را تایید کرده است.

یک گزینه اروپایی هم برای این پست و با کیفیت بهتر به باشگاه پرسپولیس معرفی شده که او هم مورد تایید گاریدو بوده است. در این مورد باید منتظر ماند و دید که درنهایت سازمان لیگ اجازه جذب یک خارجی دیگر را به پرسپولیس خواهد داد یا نه.

اما در مورد ژوائو مهاجم آنگولایی پرسپولیس شنیدیم که او با آمادگی تقریبا نسبی توانسته توجهات را به خودش در تمرینات سرخپوشان در جده جلب کند. بیشتر از همه قدرت بدنی بالای او با تمجید مدافعان پرسپولیس که با این بازیکن برخورد هوایی داشته‌اند، مورد توجه قرار گرفته است. 

منتصر لحتمی

نظرات

نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

پربازدیدترین
آخرین اخبار