گندوز: در عربستان فهمیدم همه از پرسپولیس می‌ترسند

روبرونیوز: گندوز در پاسخ به این سوال که شانس پرسپولیس در دیدار با الاهلی پرستاره در خانه حریف پایین بود، گفت: درست است اما من متوجه نشدم که چطور از نام پرسپولیس هراس دارند.

کد مطلب: ۳۰۴۹۸
لینک کوتاه کپی شد
گندوز: در عربستان فهمیدم همه از پرسپولیس می‌ترسند
به گزارش روبرونیوز،

، الکسیس گندوز گلر الجزایری پرسپولیس با نمایشی درخشان در دیدار مقابل الاهلی عربستان، توجهات را به خود جلب کرد. او اگرچه در این بازی یک گل از حریف خورد اما با سیو پنالتی ریاض محرز و چهار مهار دیگر از بازیکنان این تیم، توانایی خود را به نمایش گذاشت.

او در گفت‌وگوی کوتاهی انجام داد، در مورد این دیدار صحبت‌های جالبی را به زبان آورد و همچنین در خصوص سیو پنالتی ریاض محرز صحبت کرد، جایی که او این پنالتی را از هموطنش گرفت.

گندوز در پاسخ به این سوال که شانس پرسپولیس در دیدار با الاهلی پرستاره در خانه حریف پایین بود، گفت: درست است اما من متوجه نشدم که چطور از نام پرسپولیس هراس دارند. آنطور که کامل مشخص بود این ترس مربوط به حال نیست و از گذشته هم وجود داشت. این را از جو هوادارانشان هم می‌شد حس کرد. الاهلی پر از ستاره‌های مطرح جهان فوتبال است اما سوپراستار اصلی ما نام پرسپولیس است.

او درباره عملکرد خوب خود برابر مهاجمانی نظیر ایوان تونی، فرمینو و محرز نیز عنوان کرد: وظیفه من بسته نگه داشتن دروازه است. من هم باید همانند تمام مدافعانی که به من کمک می‌کنند، تمام تلاشم را انجام دهم.

دروازه‌بان پرسپولیس همچنین در خصوص مهار پنالتی محرز و کری‌هایی که برای او می‌خواند، عنوان کرد: خدا را شکر. محرز کاپیتان  تیم ملی است و او یکی از افتخارات کشورمان الجزایر است و  احترام زیادی برای او قائل هستیم. با توجه به  آنالیزی که از او داشتم سعی کردم در آن صحنه بهترین تصمیم را بگیرم و خدا را شکر که توانستم این پنالتی را بگیرم.

 

نظرات

نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

پربازدیدترین
آخرین اخبار