استقلال یک امتیاز سخت با VARگرفت | آبی‌ها با تلفات به دربی رسیدند

استقلال در بازی پیش از دربی برابر نساجی به تساوی رسید و دو امتیاز مهم را از دست داد.

کد مطلب: ۳۰۵۳۳
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش روبرونیوز،

در یکی از دیدارهای هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال، امروز جمعه ۳۰ شهریور تیم فوتبال تیم های فوتبال استقلال تهران و نساجی از ساعت ۱۷:۱۵ در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر با قضاوت علی صفایی به مصاف هم رفتند که این دیدار درنهایت با نتیجه دو بر دو به پایان رسید.

گل‌های نساجی در این نیمه را کوین یامگا در دقیقه ۴۵ از روی نقطه پنالتی و حامد پاکدل در دقیقه ۷۳ به ثمر رساندند. برای استقلال هم رامین رضاییان (۶۳) از روی نقطه پنالتی و سیدابوالفضل جلالی (۷۵) گلزنی کردند.

 

ترکیب استقلال

تک گل نساجی در این نیمه را کوین یامگا در دقیقه ۴۵ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

 

ترکیب استقلال

 

استقلال با ترکیب حسین حسینی، سامان فلاح، روزبه چشمی، رامین رضاییان، زبیر نیک‌نفس، میلاد زکی‌پور، اندونگ، آرمان رمضانی، سیلوا، ماشاریپوف و اسلامی به میدان رفت. گوستاوو بلانکو، علیرضا کوشکی و گائل کاکوتا به‌دلیل مصدومیت در این بازی حضور ندارند.

 

ترکیب نساجی

 

در ترکیب نساجی هم لوان پولی، امیرمهدی جانملکی، امیر سام دلیری، منصور باقری، فرزاد زامهران، مهرداد رضایی، حامد پاکدل، کوین یامگا، مرصاد سیفی، امیرمحمد هوشمند و محمدرضا عباسی حضور دارند. این نخستین حضور یامگا در مسابقات پس از مصدومیت شدید از ناحیه چشم است.

 

نیمه اول

 

در نیمه اول این دیدار هر دو تیم با احتیاط کار خود را آغاز کردند و در چند صحنه هر دو تیم فرصت هایی برای گلزنی داشتند که از دست رفت اما مهمترین اتفاق بازی در نیمه اول در دقیقه ۴۲ رخ داد و در حالی که بازیکنان تیم نساجی در محوطه جریمه استقلال حضور داشتند زبیر نیک نفس با یک تکل مهاجم نساجی را نقش بر زمین کرد.

 

داور بازی ابتدا این صحنه را خطا نگرفت اما پس از بررسی در اتاق کمک داور ویدئویی، علی صفایی برای بازبینی مجدد به کنار زمین رفت و یک خطای پنالتی برای نساجی اعلام کرد.

 

کوین یامگا بازیکن پیشین استقلال که پس از مصدومیت شدید از ناحیه چشم برای اولین بار در این دیدار و در ترکیب نساجی به میدان رفته بود پشت این صحنه قرار گرفت و در دقیقه ۴۵ گل اول بازی را به ثمر رساند.

 

این دیدار در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود نساجی به پایان رسید.

آغاز نیمه دوم، شاگردان جواد نکونام که نمی خواستند در این بازی بازنده باشند حملات خود را از سر گرفتند و در دقیقه ۵۰ جلال الدین ماشاریپوف اولین فرصت نیمه دوم را خلق کرد اما ضربه او که در داخل محوطه ۵.۵ متر زده شد با مدافع نساجی برخورد کرد و به کرنر رفت.

 

در دقیقه ۶۰ این دیدار جانملکی و اسلامی در درون محوطه جریمه نساجی با هم درگیر شدند و اسلامی سرنگون شد که این صحنه هم پس از بررسی در اتاق کمک داور ویدئویی پنالتی اعلام شد. رامین رضاییان پشت این صحنه قرار گرفت و موفق شد بازی را به تساوی بکشاند.

 

در دقیقه ۶۹ ابوالفضل جلالی در سمت چپ صاحب توپ شد و با یک پاس کات بک توپ را به آرمان رمضانی رساند و گل دوم استقلال به ثمر رساند اما کمک داور آفساید جلالی را اعلام کرد و این گل مردود اعلام شد.

 

در دقیقه ۷۲ اما این نساجی بود که حمله ای روی دروازه استقلال ترتیب داد. بازیکن نساجی از پشت محوطه جریمه به سمت دروازه شلیک کرد و در حالی که رامین رضاییان با جا گیری اشتباه، آفساید را پر کرده بود، پاکدل در در محوطه ۵.۵ متر ایستاده بود توپ به او رسید و گل دوم را به ثمر رساند.

 

در دقیقه ۷۴ این استقلال بود که یک بار دیگر به برای به تساوی کشاندن بازی به سمت دروازه استقلال خیز برداشتند و موفق شدند گل تساوی را به ثمر برسانند. این گل هم توسط کمک داور مردود اعلام شد اما پس از بررسی در اتاق کمک داور ویدئویی، این گل تایید شد تا بازی ۲ به ۲ شود.

 

در دقیقه ۷۹ ارسال بلندی برای جلال الدین ماشاریپوف در درون محوطه جریمه نساجی ارسال شد و او تلاش کرد با کنترل سینه توپ را به بازیکن خودی برساند اما در بین راه با بازیکن نساجی برخورد کرد. داوران اتاق ویدئویی معتقد بودند توپ به دست مدافع نساجی برخورد کرده است اما وقتی داور مسابقه صحنه را در کنار زمین بررسی کرد این نظر را رد کرد و بازی ادامه پیدا کرد.

 

درحالی که به دلیل توقف های زیاد، ۱۲ دقیقه وقت اضافه اعلام شده بود در دقیقه ۱۲+۹۰ تیم نساجی از روی یک ضد حمله در موقعیت تک به تک قرار گرفت که بازیکن این تیم با خطای روزبه چشمی در پشت محوطه جریمه متوقف شد. داور ابتدا کارت زرد داد اما پس از بررسی توسط VAR روزبه چشمی با کارت قرمز از زمین اخراج شد.

 

در ادامه هم توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و این دیدار با تساوی ۲ به ۲ خاتمه پیدا کرد.

 

استقلال با این تساوی با ۴ بازی ۶ امتیازی شد و در موقتاً در رده هفتم قرار گرفت. نساجی هم با ۲ امتیاز پانزدهم است.

نظرات

نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

پربازدیدترین
آخرین اخبار