مهدی پاشازاده:

باخت داریم تا باخت؛ همه از استقلال بروید! | حتی شرمنده بودن را هم بلد نیستید

روبرونیوز: مهدی پاشازاده به شکست استقلال در دربی واکنش تندی نشان داد.

کد مطلب: ۳۰۷۴۸
لینک کوتاه کپی شد
باخت داریم تا باخت؛ همه از استقلال بروید! | حتی شرمنده بودن را هم بلد نیستید
به گزارش روبرونیوز،

شکست استقلال در دربی 104 باعث انتقادات شدید هواداران و حامیان این تیم از عملکرد شاگردان نکونام شد. شکستی که با توجه به حواشی و نتایج اخیر آبی‌ها باعث شد کاسه صبر بسیاری از پیشکسوتان و طرفداران این تیم لبریز شود. یکی از افرادی که به شدت از عملکرد استقلال ناراحت بود، مهدی پاشازاده است. وقتی خبرنگار ما با او تماس گرفت، از لحظه پاسخ دادن به تلفن شدت ناراحتی و عصبانیتش کاملا مشخص بود. پاشازاده در این گفت‌وگو صحبت‌هایش را اینطور آغاز کرد:

«از ابتدای فصل به خاطر همه آن اتفاقات و تصمیم‌گیری‌های اشتباه معلوم بود که تیم برای بازی به این سنگینی و مهمی نه تمرکز دارد و نه توانایی. بعد از همان بازی هفته اول گفتم که با این مدل بازی و این حواشی که گریبان استقلال را گرفته هیچ تضمینی نیست که بتوانیم جزء سه چهار تیم بالا باشیم و حالا همه به حرف من رسیدند.»

او مقصر اصلی ناکامی‌های اخیر را در آنچه به گفته خودش "آدم‌های کوچک" عنوان کرد، می‌داند:

«استقلال هوادار باوفا و بسیار خوبی دارد که در این سال‌ها به آن بی‌مهری شده است. فکر می‌کردیم امسال سال بهتری برایمان باشد ولی متاسفانه عدم حضور افراد ورزشی و در عین حال حضور آدم‌های کوچک باعث شده به آنچه مدنظرمان بود نرسیدیم. با این افراد اوضاع از این هم بدتر خواهد شد.»

منبع : ورزش3
نظرات

نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

پربازدیدترین
آخرین اخبار