اصلا شک نکنید؛ این ستاره پیراهن پرسپولیس را می پوشد

روبرونیوز: قرمزها برای پرکردن جای خالی بازیکنان جدا شده با بازیکنان بسیار زیادی مذاکره کردند که یکی از آن‌ها علی قلی‌زاده بود.

کد مطلب: ۳۰۸۰۵
لینک کوتاه کپی شد
اصلا شک نکنید؛ این ستاره پیراهن پرسپولیس را می پوشد
به گزارش روبرونیوز،

پرسپولیس که در تابستان حسابی زخمی شده بود و اکثر بازیکنان تاثیرگذار این تیم نظیر علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی ترابی و عبدالکریم حسن ساز جدایی کوک کردند و جمع قرمزها را ترک کردند حالا روی یک سرازیری افتاده و دوباره به همان تیم باصلابت گذشته بدل شده است.

قرمزها برای پرکردن جای خالی بازیکنان جدا شده با بازیکنان بسیار زیادی مذاکره کردند که یکی از آن‌ها علی قلی‌زاده بود. این بازیکن خوش‌تکنیک مهم‌ترین هدف رضا درویش در نقل و انتقالات تابستانی بود. وینگری که هواداران پرسپولیس حسابی به حضور او در تیم‌شان علاقه‌مند بودند و حتی او را صید بزرگی می‌خواندند اما در نهایت این انتقال صورت نگرفت!

حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره ماجرای منتفی شدن انتقال قلی‌زاده به پرسپولیس گفت "علی قلی‌زاده پرسپولیسی است و شک نکنید که او روزی پیراهن پرسپولیس را بر تن می‌کند. او خیلی دوست داشت که در این پنجره نقل و انتقالاتی به پرسپولیس بپیوندد اما باشگاه او سنگ‌اندازی و مخالفت کرد! برای صدور رضایت‌نامه او، مبلغ 2/5 میلیون یورویی درخواست کرده بودند و البته در نهایت حتی راضی به جدایی قلی‌زاده با این مبلغ هم نشدند! "

بادامکی در بخشی از صحبت‌های خود به این نکته هم اشاره کرد که باشگاه پرسپولیس هیچ مذاکره رسمی با علیرضا جهانبخش و سامان قدوس نکرده است. معاون ورزشی پرسپولیس اذعان داشت که خودش شخصا شرایط جهانبخش را جویا شده که این بازیکن اعلام کرده که قصد حضور در فوتبال ایران را ندارد!

 

نظرات

نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

پربازدیدترین
آخرین اخبار