استعلام گزینه استقلال از ساپینتو؛ من به ایران بروم یا نه؟

روبرونیوز: یک سرمربی اهل پرتغال از ساپینتو برای حضور در ایران استعلام گرفته است.

کد مطلب: ۳۰۹۸۷
لینک کوتاه کپی شد
استعلام گزینه استقلال از ساپینتو؛ من به ایران بروم یا نه؟
به گزارش روبرونیوز،

 بعد از قطع همکاری باشگاه استقلال با جواد نکونام و پذیرفته شدن استعفای این چهره، بلافاصله سهراب بختیاری‌زاده به‌عنوان سرمربی موقت استقلالی‌ها معرفی و جایگزین نکونام روی نیمکت استقلال شد. این در حالی است که احمد شهریاری، رئیس هیات‌مدیره باشگاه با حضور در تمرین روز گذشته استقلالی‌ها درخصوص وضعیت نیمکت این تیم برای ادامه فصل رقابت‌ها تاکید کرد: «همین جا اعلام می‌کنم ما قصد استخدام یک مربی بزرگ خارجی را داریم تا استقلال با حضور یک مربی بزرگ بتواند اتفاقات خوبی را با توانمندی شما رقم بزند. آقای بختیاری‌زاده هم به‌عنوان دستیار اول سرمربی خارجی در کادر فنی حضور خواهند داشت تا بتوانیم از توانمندی‌های فنی ایشان بهره‌مند شویم.»

در این خصوص شنیده‌ها حکایت از آن دارد که بررسی رزومه چند سرمربی با ملیت پرتغالی و اسپانیایی در دستور کار هلدینگ خلیج فارس و مدیران باشگاه قرار گرفته و به نظر می‌رسد در صورت جمع‌بندی نهایی، یک سرمربی از یکی از این دو کشور برای هدایت استقلال راهی تهران خواهد شد.

نکته جالب اینکه دراین باره شنیده می‌شود یک سرمربی پرتغالی که از سمت باشگاه استقلال به وی پیشنهاد سرمربیگری در این باشگاه مطرح شده به تازگی در تماس با ریکاردو ساپینتو هموطنش و سرمربی سابق استقلال درباره کار در این باشگاه و شرایط حضور در ایران سوالاتی را مطرح کرده است.

 

نظرات

نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

پربازدیدترین
آخرین اخبار