گاریدو: این بازیکن پرسپولیس بازوبند ندارد اما کاپیتان است | بهترین مدافع ایران در تیم ماست

روبرونیوز: گاریدو در مصاحبه اخیرش به تمجید ویژه‌ای از برخی بازیکنان پرسپولیس پرداخته است.

کد مطلب: ۳۱۲۳۶
لینک کوتاه کپی شد
گاریدو: این بازیکن پرسپولیس بازوبند ندارد اما کاپیتان است | بهترین مدافع ایران در تیم ماست
به گزارش روبرونیوز،

خوان کارلوس گاریدو سرمربی پرسپولیس در مصاحبه مفصل اخیر خود درباره برخی بازیکنان مهم تیمش نکات جالبی را مطرح کرد.

گاریدو بطور ویژه از وحید امیری حرف زد و درباره او گفت: «امیری یک نمونه فوق‌العاده و عالی از بازیکن حرفه‌ای است. اگر یک بازی به او بگویم درون دروازه بایست یا دفاع راست بازی کن خیلی راحت قبول می‌کند اما برخی بازیکنان این طور نیستند. او به نیاز تیم نگاه می‌کند و اگر تیم در هر پستی به او نیاز داشته باشد آماده است که بازی کند. امیری منظم‌ترین بازیکن تیم و یک انسان فوق‌العاده هم هست.»

سرمربی پرسپولیس همچنین درباره کنعانی‌زادگان گفت: «کنعانی جزو بازیکنان خوب و مهم ماست اما باید او را هل بدهم تا تبدیل به یکی از بهترین مدافعان آسیا شود. به نظر من او بهترین مدافع میانی ایران است اما می‌تواند بهتر شود. حسین یک رهبر خوب در تیم ماست و نقاط قوت شاخصی دارد. او دیدی قوی دارد، پاس‌های بین خطوط را خیلی خوب می‌دهد و پنالتی‌زن اول تیم ماست.»

گاریدو درباره عالیشاه هم گفت: «او دید فوتبالی خیلی خوبی دارد و بازیکن مهمی برای ماست اما در شروع فصل مصدوم بود. عالیشاه یک بازیکن کلیدی برای ماست چون هیچ کس بلد نیست مثل او در پست 10 بازی کند و در نبودش شرایط متفاوت می‌شود. البته او 30 سال را رد کرده و باید مراقبش باشیم تا مصدوم نشود. وقتی عالیشاه هست بهتر می‌توانیم بازی کنیم و ببریم.»

سرمربی سرخ‌ها با تمجید از کیفیت میلاد محمدی هم گفت: «میلاد می‌تواند اسپانیایی صحبت کند. او در تیم آ اک آتن با چند بازیکن اسپانیایی همبازی بود و از آنها زبان اسپانیایی را یاد گرفته. میلاد قدرت یادگیری بالایی دارد و وقتی نکات را را به او گوشزد می‌کنم سریع به تیم انتقال می‌دهد.»

گاریدو که می‌گوید غیر از زبان انگلیسی و اسپانیایی کمی هم فرانسوی و عربی می‌داند همچنین گفت: «با سروش، فرشاد احمدزاده و گولسیانی با زبان انگلیسی صحبت می‌کنم و با گندوز و ایوب هم فرانسوی حرف می‌زنم.»

اما جالب‌ترین بخش صحبت‌های گاریدو درباره سروش رفیعی بود. گاریدو قبل‌تر به این نکته اشاره کرد که رفیعی در دربی خیلی خوب کار کرد و در پست دفاعی که داشت عملکرد خوبی داشت. گاریدو سپس گفت: «من با سروش زیاد صحبت می‌کنم چون نقاط قوت شاخصی دارد و یک فوتبالیست کاملاً حرفه‌ای است. در شروع فصل دوران بدی داشت اما گفتم نگران حرف مردم و فضای مجازی نباش. به او توصیه کردم گوشت به آنها نباشد و فوتبال خودت را بازی کن.»

گاریدو ادامه داد: «سروش یکی از کاپیتان‌های ماست و انتظار از کاپیتان‌ها متفاوت است. برخی هواداران از او گلایه داشتند که توپ لو می‌دهد اما من به او گفتم تو بازیکن تکنیکی هستی که خیلی خوب پاس می‌دهی و نباید توپ را لو بدهی. او مسئولیت مهمی دارد اما مربی می‌داند چه نقش مهمی در تیم ایفا می‌کند.»

سرمربی سرخ‌ها درباره گولسیانی هم گفت: «او یک مدافع بی‌نقص است و با اینکه بازوبند نمی‌بندد اما مثل کاپیتان‌هاست. او یک حرفه‌ای تمام عیار است و می‌داند بدنش را چطور آماده نگه دارد. اگر تمام مدافعان میانی تیم روی فرم باشند کار من خیلی سخت می‌شود.

نظرات

نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

پربازدیدترین
آخرین اخبار