سورپرایز قلعه‌نویی برای مصاف با قطر | حمله با مثلث تهاجمی

روبرونیوز: امیر قلعه‌نویی برای بازی مقابل قطر مجبور به چند تغییر در ترکیب تیم ملی است.

کد مطلب: ۳۱۴۰۳
لینک کوتاه کپی شد
سورپرایز قلعه‌نویی برای مصاف با قطر | حمله با مثلث تهاجمی
به گزارش روبرونیوز،

تیم ملی فوتبال ایران امشب در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2026 در حالی به مصاف قطر می‌رود که امیر قلعه‌نویی چند ستاره خود را به دلیل محرومیت دراختیار ندارد.

سامان قدوس و صالح حردانی به دلیل محرومیت، فرصت حضور در این جدال حساس را از دست داده‌اند. ابوالفضل جلالی و حسین کنعانی‌زادگان نیز به علت مصدومیت، دیگر غایبان تیم ملی در مصاف برابر قطر هستند.

بیرانوند مثل همیشه انتخاب اصلی قلعه‌نویی در چارچوب دروازه است.

علی نعمتی با نمره قبولی در بازی با ازبکستان به احتمال قوی در کنار شجاع خلیل‌زاده مدافعان میانی تیم ملی در برابر قطر تشکیل می‌دهند.

پس از عملکرد خوب میلاد محمدی در پست غیرتخصصی‌اش به عنوان دفاع راست در نیمه دوم تقابل با ازبکستان، به نظر می‌رسد او شانس بیشتری نسبت به محمد دانشگر برای بازی در این پست داشته باشد. و در پست دفاع راست امید نورافکن جایگاه خود را تثبیت کرده است.

سعید عزت‌اللهی و محمد قربانی دو هافبک دفاعی تیم ملی در این بازی هستند.

گرچه علیرضا جهانبخش در دیدار برابر ازبکستان عملکرد نه چندان مطلوبی از خود به جا گذاشت؛ اما با توجه به تجربه بیشتر و فیزیک بدنی بهتر او در مقایسه با علی قلی‌زاده، به احتمال فراوان باز هم انتخاب نخست قلعه‌نویی برای کاپیتانی تیم در دیدارهای حساس است. در طرف دیگر مهدی قایدی احتمالا در این بازی از ابتدا در پست وینگر چپ به میدان برود.

سردار آزمون و مهدی طارمی زوج خط حمله را تشکیل خواهند داد.

امیر قلعه‌نویی به احتمال فراوان از نفرات زیر در ترکیب تیم ملی استفاده می‌کند:

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، علی نعمتی، امیدنورافکن،  میلاد محمدی، سعید عزت‌اللهی، محمد قربانی، علیرضا جهانبخش، مهدی قایدی، سردار آزمون و مهدی طارمی.

نظرات

نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

پربازدیدترین
آخرین اخبار