نوشداروی کارشناسی بعد از مرگ درجاتی!

حالا که همکار عکاس ما تسلیم مرگ شده، کارشناسی ها از غیراستاندارد بودن پیست آزادی حکایت دارد.

کد مطلب: ۳۴۲۴۷
لینک کوتاه کپی شد
نوشداروی کارشناسی بعد از مرگ درجاتی!
به گزارش روبرونیوز،

محمود لارودی، کارشناس، مدرس و مربی اتومبیلرانی در مورد این حادثه به تسنیم گفت: اتفاق بسیار تلخی بود و همه ما از درگذشت یکی از اصحاب رسانه، عزادار هستیم. جزئیات این حادثه در حال بررسی است و تا روشن نشدن همه ابعاد قضیه نمی‌توان اظهار نظر خاصی کرد.

رئیس پیشین کمیته آموزش فدراسیون با اشاره به استانداردهای سختگیرانه پیست‌های مسابقه در جهان گفت: گواهی‌هایی که به پیست‌های مسابقه داده می‌شود به ایمنی و نوع کاربری آنها بستگی دارد. هر مسابقه، مسئول ایمنی خاص خودش را دارد و او باید در موارد مختلف، پاسخگو باشد. هر مسابقه، یک رئیس برگزاری و یک رئیس ایمنی دارد. ورزشکار، ماشین، پیست، تماشاگران و مسئولین برگزاری، 5 رکن اصلی ایمنی در یک مسابقه هستند که ایمنی گارد ریل، سقف تماشاگران و ... نیز در این 5 رکن قرار می‌گیرد.

لارودی، گارد ریل را یکی از مهم‌ترین ارکان ایمنی یک مسابقه معرفی کرد و یادآور شد: ایمنی گارد ریل یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید با دقت رعایت شود. گارد ریل استاندارد برای یک مسابقه باید 4 موج (ردیف) باشد ولی در پیست آزادی فقط 2 موج گارد ریل وجود داشت که این غیر استاندارد است.

قهرمان پیشین اتومبیلرانی ایران تاکید کرد: نکته مهم دیگر، بالشتک‌هایی است که باید جلوی گارد ریل‌ها قرار می‌گرفت. این بالشتک‌ها با عرض 50 سانتی‌متر و خاصیت ارتجاعی، ماشین را در صورت برخورد به پیست برمی‌گرداند. اصولا وظیفه گارد ریل، نگه داشتن این بالشتک‌هاست نه گرفتن ضربه و برخورد ماشین‌ها.

 

نظرات

نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.