داخل استادیوم خبری نیست، نگران نباشید!
فیفا برای حواشی بازی ایران و مصر گویا طرف ایران را گرفته است.
سایت فدراسیون فوتبال ایران نوشت: در پاسخ به پرسش رسانههای بینالمللی درباره موضع ایران نسبت به احتمال برگزاری مراسم یا فعالیتهای تبلیغاتی غیرفوتبالی در حاشیه دیدار فردا برابر مصر اعلام کرد:
فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران نگرانیها و موضع خود را از طریق نامهها و نشستهای متعدد به صورت رسمی به فیفا اعلام کرده است. فیفا نیز به هر دو تیم شرکتکننده اطمینان داده است که هیچگونه مراسم یا فعالیت تبلیغاتی مرتبط با این موضوع در داخل ورزشگاه یا به عنوان بخشی از برنامه رسمی مسابقه برگزار نخواهد شد. در عین حال، فیفا تأکید کرده است که تماشاگران با هر گرایشی میتوانند برای تماشای مسابقه در ورزشگاه حضور داشته باشند.
موضع ایران این است که هیچگونه مراسم یا فعالیت تبلیغاتی مرتبط با این پروژه نباید در داخل ورزشگاه یا به عنوان بخشی از فضای مسابقه برگزار شود. این موضع از طریق مجاری رسمی به فیفا اعلام شده است.
فیفا از موضع مشترک هر دو کشور مطلع و متعهد شده اقدامات لازم را برای اطمینان از عدم برگزاری هرگونه مراسم یا فعالیت تبلیغاتی مرتبط در داخل ورزشگاه یا به عنوان بخشی از محیط رسمی مسابقه انجام دهد.