عروسی دختر قالیباف را من خراب کردم | دخترش را ببینم عذرخواهی می‌کنم +ویدیو

یاشار سلطانی، روزنامه نگاری که در حوزه افشاگری فساد فعالیت دارد چندی پیش مهمان تاک شوی «ای کاش» بود. او در بخشی از اظهاراتش پیرامون مراسم عروسی دختر محمدباقر قالیباف توضیحاتی داد که این روزها بواسطه کاندیداتوری قالیباف در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بار دیگر بازنشر شده است.

کد مطلب: ۲۷۱۱۵
لینک کوتاه کپی شد
عروسی دختر قالیباف را من خراب کردم | دخترش را ببینم عذرخواهی می‌کنم +ویدیو

به گزارش روبرونیوز یاشار سلطانی روزنامه نگار و مدیرمسئول پایگاه خبری معماری نیوز در مصاحبه با برنامه اینترنتی «ای کاش» با اشاره به اختلاف نظرش با قالیباف گفت: من و آقای قالیباف، ۱۲-۱۰سالی هست که به طور جدی با هم، سرشاخ هستیم. جز در یک مورد، من از عملکردم در مورد ایشان، ناراضی نیستم. آن یک مورد، عروسی دختر ایشان است که با گزارش من، خراب شد.

پارک لویزان را قُرُق کرده بودند برای عروسی. من مطلبی نوشتم و انتقاد کردم. آنها تکذیب کردند. من هم عکس کارت عروسی را منتشر کردم. چون فرماندهان ارشد نظامی هم دعوت بودند، محل عروسی، لو رفت و عروسی، کنسل شد. ناراحت نبودم تا اینکه پسرم کیان، به دنیا آمد. آنجا حس پدرانه را تجربه کردم و از انتشار آن مطلب، ناراحت شدم. اگر دختر قالیباف را ببینم، از او عذرخواهی می کنم اما از خودش، نه!

ماجرای مورد اشاره سلطانی مربوط به سال 1395 و ایامی بود که قالیباف به عنوان شهردار تهران فعالیت می کرد.

شهرداری تهران در آن ایام با صدور اطلاعیه ای اظهارات سلطانی را تکذیب کرد. این روزنامه نگار به دنبال انشتار مطلب دیگری درباره دوران مدیریتی قالیباف در شهرداری که به املاک نجومی مشهور بود چند ماه بازداشت شد.

گفتنی است بیستم خردادماه یاشار سلطانی در پرونده ای که ۱۷ شاکی دارد، به اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی (یازده فقره)، به یک سال و دو ماه حبس تعزیری محکوم و زندانی شد.

نظرات

نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

پربازدیدترین
آخرین اخبار