فرهاد در دل رقبا وحشت انداخت | همه می دانند مجیدی جذاب ترین گزینه فوتبال ایران است

برادر سرمربی سابق استقلال توضیحاتی در خصوص احتمال بازگشت او به ایران داد.

به گزارش روبرو نیوز فرزاد مجیدی در خصوص احتمال بازگشت برادرش به ایران گفت: فرهاد مجیدی که همیشه جذاب ترین گزینه فوتبال ایران بوده است. من در این رابطه هیچ اطلاعی ندارم و باید خود فرهاد تیم جدیدش را اعلام کند. ولی مطمئنم که بهترین تصمیم را خواهد گرفت. کلباء که تیمی ناشناخته بود، با مربیگری آقا فرهاد تا جمع چهار تیم پایانی جام حذفی نیز بالا آمد.

او در ادامه در خصوص دوران مجیدی در کلبا گفت: از زمانیکه آقا فرهاد هدایت این تیم را برعهده گرفت، وحشتی بین رقبا افتاده بود، چون تیمش خیلی خوب بازی می کرد. ولی باز هم می گویم که اوج بدشانسی و ناداوری را به چشم دیدم.

حاکمان شارجه به آقا فرهاد احترام زیادی می گذاشتند و چندین بار از او تقدیر کردند. علت این موضوع نیز این است که سبک کار فرهاد، قابل احترام است و فکر می کنم آنها نیز پیشرفت تیم کلباء را می دیدند. تیمی که به قول شما آسانسور لیگ بود اما به جایی رسید که یقه تیم های بزرگ را می گرفت. در خیلی از بازی ها از جمله دیدار با الوصل، تیم کلباء باید بازی را چهار بر دو برنده می شد ولی دو – دو مساوی شد. باز هم می گویم که امکانات کلباء با تیم های العین، الوصل، الشارجه، شباب الاهلی، الوحده و… قابل مقایسه نیست. اما کلباء در این دو سال تمام این تیم ها را شکست داد و هر زمان هم که آنها با کلباء بازی داشتند، تمام تن و بدن آنها می لرزید، علت آن نیز این است که تیم آقا فرهاد فوتبال بازی می کرد و تاکتیک داشت.

منبع: ورزش 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *