ماجرای یک عکس حاشیه‌ساز

تبلیغ عجیب فرزندآوری در متروهای تهران

در تبلیغی که لوگوی شرکت «ایران جوان» در کنار آن دیده می‌شود در یک کادر استوانه‌ای که با چیزی مشابه پارچه پوشیده شده، جمله: «پرستاری که مرهم زخم‌های مادرم شدی، خیلی خانومی» به چشم می‌خورد. زیر این طرح نوشته شده: «پرستاری که به دنیا نیومد.»

کد مطلب: ۳۴۲۹۹
لینک کوتاه کپی شد
تبلیغ عجیب فرزندآوری در متروهای تهران
به گزارش روبرونیوز،

‌یک تبلیغ عجیب «فرزندآوری» در متروی تهران، در شبکه‌های اجتماعی واکنش‌برانگیز شده است.

در تبلیغی که لوگوی شرکت «ایران جوان» در کنار آن دیده می‌شود در یک کادر استوانه‌ای که با چیزی مشابه پارچه پوشیده شده، جمله: «پرستاری که مرهم زخم‌های مادرم شدی، خیلی خانومی» به چشم می‌خورد. زیر این طرح نوشته شده: «پرستاری که به دنیا نیومد.»

در تارنمای شرکت ایران جوان آمده که هدفش جمع‌آوری «اقدامات گفتمان ساز و حمایتی با هدف تقویت بنیان خانواده و تشویق به فرزندآوری» است. این شرکت می‌گوید «با ارائه خدمات متنوع و کاهش مشکلات زوج‌های جوان» هدفش افزایش جمعیت در ایران است.

 نمایندگان مجلس، در سال‌های اخیر از طرق گوناگون برای افزایش جمعیت آن کشور تلاش کرده‌اند که ممنوعیت تولید و تبلیغ وسایل پیشگیری از بارداری، حذف تست غربالگری از خدمات تحت پوشش بیمه و پیگیری قضائی پزشکانی که سقط جنین می‌کنند از آن جمله است.

پایان خبر|

نظرات

نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.